Alternate Text

Elektron qaimə üçün vergilər sisteminə keçidə ehtiyac qalmadı.

Alternate Text

Rəqəmsallaşma dövründə artıq ənənəvi hesab-faktura əməliyyatları da texnologiyanın yeniliklərindən kənarda qalmamış, proses elektronlaşmışdır. 

Belə ki, AR Vergi Məcəlləsinə əsasən sahibkarlıq fəaliyyətini həyata keçirən hüquqi və fiziki şəxslər tərəfindən mal, iş və xidmətlər ilə əlaqədar sizə göndərilmiş elektron qaimələri artıq İnternet Vergi İdarəsi portalına daxil olmadan birbaşa, sadəcə bir proqram məhsulundan istifadə etməklə bazanıza yükləyə, uçotunu apara bilərsiniz.

Bu imkanı sizə “U and R Company” şirkəti tətbiq etdiyi ERP sistemi vasitəsilə təmin edir.

Elektron-qaimə sənədlərinin ERP sistemində avtomatik yüklənməsinin sizə konkret olaraq nə kimi əhəmiyyəti olacaqdır:

  • e-qaimə uçotu, öhdəlik sənədləri ilə məbləğ uzlaşmaları aparılacaq;

  • iş prosesində yarana biləcək mexaniki səhvlər öncədən aradan qaldırılacaq;

  • təkrar ödənişlərin qarşısı alınacaq;

  • vaxta qənaət;

  • sənəd arxivinə sürətli çıxış;

  • bir kliklə elektron qaimənin detallarına baxış və çap etmə imkanı təmin ediləcəkdir.

Bu üsulun tətbiqi elektron qaimələrin sistemə avtomatik yüklənməsi və uçotunun aparılması, ƏDV bəyannamələrinin hazırlanaraq göndərilməsi və e-qaimələrin əvəzləşdirilməsi işində son dərəcə əhəmiyyətli olacaqdır.

03.05.2022

Digər xəbərlər
Alternate Text

"Katech Azerbaijan" şirkətində ERP sisteminin tətbiqi ücün müqavilə imzalandı.

Məmnuniyyətlə yeni əməkdaşlığımız haqqında məlumatı sizinlə paylaşmaq istərdik.

Belə ki, “U&R Company” ilə Katech Azerbaijan şirkəti arasında imzalanan yeni müqaviləyə əsasən “1C ERP” proqram təminatında aşağıdakı modulların tətbiqi həyata keçiriləcək.

🔸Satınalma və anbar
🔸Pul vəsaitləri
🔸Əsas vəsaitlərin idarə olunması
🔸Mühasibat əməliyyatlarının idarə olunması
🔸Vergi
🔸İR idarə olunması və əmək haqqının hesablanması
🔸Satış əməliyyatlarının idarə olunması
🔸Rəhbərlik
🔸Büdcə

Layihənin 4 ay müddətinə təhvil verilməsi nəzərdə tutulur.

#URCompany#URC#ERP#1C#1CERP#HR#İR#Satınalma#PulVəsaitləri#Partnership#Əməkdaşlıq#Mühasibat#Vergi#Büdcə#Layihə ##Anbar#Satış#Tech#Katech#Technology#Texnologiya

 

Alternate Text

ÖLKƏNİN APARICI BANKLARI İLƏ ONLAYN İNTEQRASİYA

“U&R Company” olaraq təqdim etdiyimiz, onlayn inteqrasiya imkanından yararlanaraq 1C ERP proqram təminatı üzərindən aşağıdakı əməliyyatları həyata keçirmək mümkündür

✅ Təhlükəsiz və rahat üsulla ölkədaxili və beynəlxalq köçürmələrin həyata keçirilməsi
✅ Real zamanda bank qalıqları haqqında məlumatın alınması
✅ Bank çıxarışlarının avtomatik olaraq 1C proqramında əks olunması
✅ Ödəniş tapşrıqlarına istənilən təsdiq alqoritminin əlavə edilməsi
✅ Əmək haqqı və biznes kart sifarişlərinin edilməsi
✅ Biznesin sürətli və vaxt itirmədən bir mərkəzdən idarə edilməsi

Qeyd etmək istərdik ki, hal-hazırda bu inteqrasiya tam və ya qismən olmaqla ABB, Kapital Bank, PASHA Bank OJSC, və Xalq Bank müştəriləri üçün aktivdir. Əlavə olaraq gələcəkdə digər bankların da ERP proqram təminatı ilə inteqrasiya edilməsi planlaşdırılır.

Yeniliklərdən xəbərdar olmaq üçün bizi izləməyə davam edin.

yoUR Company

📍 Təbriz küçəsi 39K, Bakı, Azərbaycan
📞 +994 12 310 02 69

#URC#URCompany#UandRCompany#Bank#İnteqrasiya#Integration#1C#1CERP#ERP#ABB#PaşaBank#PashaBank#XalqBank#KapitaBank

 

Alternate Text

"Şəxsi Kabinet" layihəsi daim inkişaf etdirilir

ŞƏXSİ KABİNET NƏDİR? - Artıq harda olmağınızdan asılı olmayaraq şirkət daxilində və xaricində çalışan əməkdaşlarla əlaqə qurmaq çox rahatdır. Belə ki, U and R şirkəti tərəfindən yaradılan şəxsi kabinet portalı vasitəsilə şirkət əməkdaşlarınızın sorğularını şəxsin heç bir fiziki iştirakı olmadan, asanlıqla idarə edə bilərsiniz.

NƏ ÜÇÜN İSTİFADƏ EDİLİR? - "Şəxsi Kabinet" portalında mövcud olan sorğular bölməsindən, ezamiyyət və məzuniyyət kimi ən çox istifadə olunan sorğu növlərini seçməklə, uyğun tarix aralığını qeyd edərək hesablanmış məzuniyyət haqqı barəsində məlumat ala və sorğunuzu müvafiq təşkilati struktur üzrə təsdiqlənmə üçün göndərə bilərsiniz.

PORTALIN ƏSAS ÜSTÜNLÜKLƏRİ:
- Şirkət daxilində proseslərin sadələşdirilməsi
- Məsafədən çalışan əməkdaşlarla əlaqəli məsələlərin optimal həlli
- Funksional interfeys və istifadə rahatlığı - Sistemə veb-interfeysi vasitəsilə daxil olmaq mümkünlüyü, işçilərə öz şəxsi məlumatlarına istənilən vaxt, istənilən cihazdan və hər yerdən daxil olmaq imkanının yaranması
- Bir çox kadr proseslərini avtomatlaşdırmaq imkanı - məsələn, iş vaxtının qeydiyyatı, məzuniyyət ərizələrinin və digər sənədlərin təqdim edilməsi, əmək haqqının proqram təminatına inteqrasiya olunması və avtomatik əmrlərin yaradılması
- Əsas məlumat sisteminin iş yükündən asılılığının olmaması, həmçinin ona əlavə yük yaratmaması
- Bir işçinin ərizəsindən məlumatların əl ilə ötürülməsi zamanı edilə biləcək səhvlərin baş verməsi ehtimalının azalması
- İşçilərlə qarşılıqlı əlaqələrin sadələşməsi, münaqişəli vəziyyətlərin yaranma ehtimalının azalması, münasibətlərin şəffaflığının artması
- Təşkilatın əvvəllər kağız sənədlərin idarə edilməsinə (printer kartricləri, ofis ləvazimatları və s.) xərclədiyi pula qənaət etməsi
- İşəgötürən imicinin yüksəlməsi

NƏTİCƏ! - Şəxsi kabinet portalından istifadə etməklə şirkətinizin insan resursları işlərini asanlaşdıra və şirkətdaxili proseslərdə vaxtınıza qənaət edə bilərsiniz.

Artıq bütün əməkdaşlar sizə "Şəxsi Kabinet" qədər yaxındır.

yoUR Company

📍 Təbriz küçəsi 39K, Bakı, Azərbaycan
📞 +994 12 310 02 69