Alternate Text
Alternate Text

“URC” şirkəti “Bravo Supermarket” şəbəkəsi üçün Təchizatçı portalı sistemini tətbiq etdi

Alternate Text

“Bravo” Supermarketlər şəbəkəsi artıq bu işdə professionallığına güvəndiyi “U&R Company” komandasını seçərək, mütəmadi olaraq yenilənən “Supplier Portal” (Təchizatçılar üzrə portal) proqram təminatından yararlanır.

Ümumiyyətlə, təchizatçılarla işləmək biznes üçün bahalı, vaxt aparan, yorucu və riskli işdir. Təchizatçı sayı çox olduqca təchizat zəncirinin idarəedilməsi üçün maliyyə departamenti heyətinin üzərinə - qeydiyyat, büdcə və mühasibat uçotunun tərtibindən tutmuş hesabat, texniki xidmət və normativ tələblərə uyğunlaşma məsələlərinə qədər böyük yük düşür. Təchizatçılarla əməkdaşlıq üçün elə bir intellektual portal qurulmalıdır ki, orada həm təchizatçılar əsas məlumatlarını saxlaya, gündəlik əməliyyatlarını icra edə bilsin, həm də birgə əməkdaşlıqdan maksimum fayda əldə edilsin.

Təklif olunan “Supplier Portal” proqram təminatı müəssisələrin fəaliyyət üsulunu daha səmərəli etməyə unikal imkanlar verir. Portal vasitəsilə hər bir təchizatçının özünəxidmət imkanı təmin edilir, yəni təchizatçılar öz məlumatlarını müstəqil şəkildə yeniləyə - öz hesab-fakturaları ilə bağlı bütün lazımi status yenilənmələrinə özləri daxil ola bilir, artıq bununla bağlı müəssisə üzərinə yük düşmür. Eyni zamanda, müəssisənin də bu məlumatları əvvəlki kimi nəzarətdə saxlama hüququ proqram təminatı vasitəsilə təmin olunur.

Bu, bütün tərəflər üçün iş yükünün minimuma endirilməsi ilə yanaşı, həm də məlumat dəqiqliyi və iş səmərəliliyi deməkdir.

Proqram təminatının texnoloji standart göstəricisi

Sistem istifadəçiləri və sistem məlumatlarının təhlükəsizliyinin təmini məqsədilə SQL Injection, Cross-site scripting, Cross-site Request Forgery və s. digər kənar müdaxilə üsullarına qarşı müvafiq tədbirlər görülür.

Proqram təminatı ilkin versiyada 400 nəfər istifadəçi üçün nəzərdə tutulur. Lakin bununla bağlı heç bir limitlənmə yoxdur. Ehtiyac olduğu təqdirdə, istifadəçi sayı artırıla bilər.

“Bravo” tərəfindən URC komandasına həvalə edilən tapşırıq üzrə görülmüş işlər:

  • Müəssisənin sifariş sənədi (Purchase order) və anbara qəbul məlumatlarının e-qaimələrlə əlaqələndirilmə prosesi avtomatlaşdırıldı.
  • Dublikat ödənişlər aradan qaldırıldı.
  • Müəssisənin informasiya, analitik və idarəetmə fəaliyyətinin səmərəliliyi optimallaşdırıldı.
  • Təchizatçılar tərəfindən e-qaimələrin kütləvi olaraq portal vasitəsi ilə avtomatik göndərilməsi təmin edildi.
  • Müəssisənin e-qaimə hesabatını formalaşdırmaq üçün mövcud fəaliyyət göstəriciləri və iş prosesi modeli avtomatlaşdırıldı.
10.05.2022

Digər xəbərlər
Alternate Text
Uğurla tamamladığımız layihələr sırasına daha biri əlavə olundu
26.08.2022
Alternate Text
Uğurla gerçəkləşdirilən daha bir əməkdaşlıq
26.08.2022
Alternate Text
TOPAZ “U&R Company”nin xidmətlərindən yararlanır
26.08.2022
Alternate Text
“U&R Company” tərəfindən yeni funksional xidmət
23.08.2022