Alternate Text

“U&R Company” tərəfindən yeni funksional xidmət.

Alternate Text

Yerli müəssisələrin təsərrüfat fəaliyyətində mühasibat uçotunun tətbiqi və yeni həllərin işlənib hazırlanması üzrə ixtisaslaşmış “U&R Company” tərəfindən işçi heyəti ilə funksional iş mühitinin formalaşdırılması üçün “Şəxsi kabinet” portalı təqdim olunmuşdur.

Bu portal şirkət əməkdaşlarının insan resursları şöbəsi ilə elektron şəkildə qarşılıqlı əlaqəsi məqsədilə yaradılmış bir xidmətdir.

Mövcud 1C ERP proqram təminatı ilə inteqrasiya edilmiş portal, şirkətin işçi heyətinin strukturlaşmış şəkildə rahat idarə olunması, eləcə də əməkdaşların sözügedən sistemdən özlərinə aid məlumatları, sənədləri artıq vaxt sərf olunmadan əldə etməsi üçün imkanlar yaradır. 

Portal vasitəsilə əməkdaşlar əmək haqqı üzrə gəlirlər və tutulmalara nəzər yetirə, qalmış məzuniyyət günlərinə nəzarət edə, işə davamiyyət və şəxsi məlumatlardakı dəyişiklik haqqında insan resursları şöbəsini xəbərdar edə, şirkət daxili vakaniyalar barədə dərhəl məlumat ala və digər xidmətlərdən yararlana bilərlər.

“Şəxsi kabinet”in üstünlükləri:

✅️ Şirkət daxilində proseslərin sadələşdirilməsi

✅️ İşçi heyəti üçün gərəkli funksiyaların bir platformada cəmlənməsi

✅️ Əməkdaşların əmək haqqı, məzuniyyət və s. məlumatlarla bağlı dəyişiklikləri tez və rahat əldə etməsi

✅️ İşçi heyəti tərəfindən gələn sorğuların qısa zamanda qəbulu və cavablandırılması

✅️ İşəgötürənin imicinin yüksəlməsi

✅️ İşəgötürən və işçi arasında şəffaf ünsiyyət

✅️ API vasitəsilə istənilən ERP sistemi ilə inteqrasiya

"U&R Company" tərəfindən təqdim edilən “Şəxsi kabinet” portalı müəssisənizin iş prosesini daha yüksək səviyyəyə çatdıracaq.

Sizə nə lazım olduğunu yaxşı bilirik və həllərimizi buna uyğun təqdim edirik!
 

23.08.2022

Digər xəbərlər
Alternate Text

"Şəxsi Kabinet" layihəsi daim inkişaf etdirilir

ŞƏXSİ KABİNET NƏDİR? - Artıq harda olmağınızdan asılı olmayaraq şirkət daxilində və xaricində çalışan əməkdaşlarla əlaqə qurmaq çox rahatdır. Belə ki, U and R şirkəti tərəfindən yaradılan şəxsi kabinet portalı vasitəsilə şirkət əməkdaşlarınızın sorğularını şəxsin heç bir fiziki iştirakı olmadan, asanlıqla idarə edə bilərsiniz.

NƏ ÜÇÜN İSTİFADƏ EDİLİR? - "Şəxsi Kabinet" portalında mövcud olan sorğular bölməsindən, ezamiyyət və məzuniyyət kimi ən çox istifadə olunan sorğu növlərini seçməklə, uyğun tarix aralığını qeyd edərək hesablanmış məzuniyyət haqqı barəsində məlumat ala və sorğunuzu müvafiq təşkilati struktur üzrə təsdiqlənmə üçün göndərə bilərsiniz.

PORTALIN ƏSAS ÜSTÜNLÜKLƏRİ:
- Şirkət daxilində proseslərin sadələşdirilməsi
- Məsafədən çalışan əməkdaşlarla əlaqəli məsələlərin optimal həlli
- Funksional interfeys və istifadə rahatlığı - Sistemə veb-interfeysi vasitəsilə daxil olmaq mümkünlüyü, işçilərə öz şəxsi məlumatlarına istənilən vaxt, istənilən cihazdan və hər yerdən daxil olmaq imkanının yaranması
- Bir çox kadr proseslərini avtomatlaşdırmaq imkanı - məsələn, iş vaxtının qeydiyyatı, məzuniyyət ərizələrinin və digər sənədlərin təqdim edilməsi, əmək haqqının proqram təminatına inteqrasiya olunması və avtomatik əmrlərin yaradılması
- Əsas məlumat sisteminin iş yükündən asılılığının olmaması, həmçinin ona əlavə yük yaratmaması
- Bir işçinin ərizəsindən məlumatların əl ilə ötürülməsi zamanı edilə biləcək səhvlərin baş verməsi ehtimalının azalması
- İşçilərlə qarşılıqlı əlaqələrin sadələşməsi, münaqişəli vəziyyətlərin yaranma ehtimalının azalması, münasibətlərin şəffaflığının artması
- Təşkilatın əvvəllər kağız sənədlərin idarə edilməsinə (printer kartricləri, ofis ləvazimatları və s.) xərclədiyi pula qənaət etməsi
- İşəgötürən imicinin yüksəlməsi

NƏTİCƏ! - Şəxsi kabinet portalından istifadə etməklə şirkətinizin insan resursları işlərini asanlaşdıra və şirkətdaxili proseslərdə vaxtınıza qənaət edə bilərsiniz.

Artıq bütün əməkdaşlar sizə "Şəxsi Kabinet" qədər yaxındır.

yoUR Company

📍 Təbriz küçəsi 39K, Bakı, Azərbaycan
📞 +994 12 310 02 69
 

Alternate Text

ABB Bank ilə inteqrasiya

“U&R Company”-nin tətbiq etdiyi "1C ERP" proqram təminatında ölkənin qabaqcıl banklarından biri olan ABB ilə artıq onlayn inteqrasiya imkanı yaradılması məqsədilə əməkdaşlıq müqaviləsi imzalanmışdır.

"1C" proqramı ilə inteqrasiyanın yaratdığı üstünlüklər aşağıdakılardır:

✅ Aşağıda qeyd olunan bütün əməliyyatların ERP proqram təminatından çıxmadan, proqram daxilində icra olunması
✅ Real zamanda bank qalıqları haqqında məlumatlarınn əldə edilməsi
✅ Bank çıxarışlarının birbaşa ERP proqram təminatında əks olunması
✅ Ödənişlərin təhlükəsiz və rahat üsulla onlayn bankingə proqram təminatı üzərindən göndərilməsi
✅ Əmək haqqı ödənişlərinin inteqrasiyası

Qeyd etmək istərdik ki, hal-hazırda bu inteqrasiya "Paşa Bank", "Kapital Bank" müştəriləri üçün aktivdir. Sözügedən əməkdaşlıq müqaviləsinə əsasən görüləcək işlərdən sonra ABB müştəriləri üçün də aktiv olacaqdır. Əlavə olaraq gələcəkdə digər bankların da ERP proqram təminatı ilə inteqrasiya edilməsi planlaşdırılır.

Yeniliklərdən xəbərdar olmaq üçün bizi izləməyə davam edin.

yoUR Company

📍 Təbriz küçəsi 39K, Bakı, Azərbaycan
📞 +994 12 310 02 69
 

hashtag#URC hashtag#URCompany hashtag#UandRCompany hashtag#1C hashtag#ERP hashtag#1CERP hashtag#ERPSolutions hashtag#Solutions hashtag#Finance hashtag#Maliyye hashtag#FinancialSolutions hashtag#Bank hashtag#ABB hashtag#IBAR hashtag#InternationalBank

Alternate Text

"Şəxsi Kabinet" layihəsini daha bir şirkətə tətbiq etdik

"U&R Company" olaraq, fəaliyyət göstərdiyimiz sahədə 10 ildən çox təcrübəyə sahib olduğumuz üçün müştərilərimizin fikirlərini və istəklərini daim analiz edirik. Bu isə öz növbəsində bizi yeni istiqamətlərə apararaq onlara uyğun fərqli xidmətlər təklif etmək üçün daim çalışmağımıza imkan yaradır. Belə ki, şirkət daxili prosedurların asanlaşdırılması və əməkdaşların öz məlumatlarına daha asan çatmasına yardımçı olacaq "Şəxsi kabinet" layihəsini "PASHA Technology" şirkəti üçün uğurla tətbiq etdik. 

Bu layihə, İT xidmətləri, "Cloud Computing", kiber təhlükəsizlik əməliyyatları və məlumatların emalı mərkəzinin idarə edilməsi xidmətlərini təmin edən bir müəssisənin fəaliyyətinin idarə edilməsini daha da effektiv edir. Belə ki, hal-hazırda şirkət, istifadəçi yönümlü və asan idarə olunan funksionallıqlardan tam istifadə edərək vaxta qənaət edir və əlavə sənədləşmə prosedurlarından azad olur. 

Layihənin tətbiqi zamanı bizə köməklik göstərən "PASHA Technology" şirkətinin əməkdaşlarına, xüsusilə də İnsan Kapitalının İdarə edilməsi və Daxili Kommunikasiyalar Departamentinin rəhbəri Aynur Həziyevaya xüsusi təşəkkürlərimizi bildirir və belə bir komanda ilə işləməkdən məmnun olduğumuzu ifadə edirik. 

Əlavə olaraq qeyd etmək istərdik ki, artıq layihədə yeni modulların və funksionallıqların tətbiqi üçün işlərə başlanılmışdır. Növbəti paylaşımlarda bu işlər haqqında ətraflı məlumatlar təqdim ediləcəkdir.

#URC #URCompany #UandRCompany #PersonalCabinet #Cabinet #URCAZ #PASHA #Technology #PASHATechnology #Innovation #Cloud #Data #IT #InformationTechnologies #İnformasiyaTexnologiyaları #CloudComputing #Cyber #ŞəxsiKabinet