Yerli müəssisələrin təsərrüfat fəaliyyətində mühasibat uçotunun tətbiqi və yeni həllərin işlənib hazırlanması üzrə ixtisaslaşmış “U&R Company” tərəfindən işçi heyəti ilə funksional iş mühitinin formalaşdırılması üçün “Şəxsi kabinet” portalı təqdim olunmuşdur.
Bu portal şirkət əməkdaşlarının insan resursları şöbəsi ilə elektron şəkildə qarşılıqlı əlaqəsi məqsədilə yaradılmış bir xidmətdir.
Mövcud 1C ERP proqram təminatı ilə inteqrasiya edilmiş portal, şirkətin işçi heyətinin strukturlaşmış şəkildə rahat idarə olunması, eləcə də əməkdaşların sözügedən sistemdən özlərinə aid məlumatları, sənədləri artıq vaxt sərf olunmadan əldə etməsi üçün imkanlar yaradır.
Portal vasitəsilə əməkdaşlar əmək haqqı üzrə gəlirlər və tutulmalara nəzər yetirə, qalmış məzuniyyət günlərinə nəzarət edə, işə davamiyyət və şəxsi məlumatlardakı dəyişiklik haqqında insan resursları şöbəsini xəbərdar edə, şirkət daxili vakaniyalar barədə dərhəl məlumat ala və digər xidmətlərdən yararlana bilərlər.
“Şəxsi kabinet”in üstünlükləri:
✅️ Şirkət daxilində proseslərin sadələşdirilməsi
✅️ İşçi heyəti üçün gərəkli funksiyaların bir platformada cəmlənməsi
✅️ Əməkdaşların əmək haqqı, məzuniyyət və s. məlumatlarla bağlı dəyişiklikləri tez və rahat əldə etməsi
✅️ İşçi heyəti tərəfindən gələn sorğuların qısa zamanda qəbulu və cavablandırılması
✅️ İşəgötürənin imicinin yüksəlməsi
✅️ İşəgötürən və işçi arasında şəffaf ünsiyyət
✅️ API vasitəsilə istənilən ERP sistemi ilə inteqrasiya
"U&R Company" tərəfindən təqdim edilən “Şəxsi kabinet” portalı müəssisənizin iş prosesini daha yüksək səviyyəyə çatdıracaq.
Sizə nə lazım olduğunu yaxşı bilirik və həllərimizi buna uyğun təqdim edirik!
"U and R Company" mənzil idarəçiliyi və ödənişlər üçün müasir platformanı - "UR Home"-u təqdim etdi!
“U&R Company” olaraq, məmnunniyyət hissi ilə bildirmək istərdik ki, yaşayış binalarının daha rahat idarə olunması və mənzillərin xidmət haqlarının sürətli ödənilməsi üzrə ən müasir onlayn platformanı - "UR Home"-u təqdim edirik.
Bu layihə, binanı və ya kompleksi idarə edən heyət və mənzil sahibləri arasında əlaqəni sadələşdirərək, əməliyyatları daha asan və sürətli edir.
UR Home-un təqdim etdiyi əsas funksiyalar:
• Elektron sənəd dövriyyəsi ilə sürətli və təhlükəsiz əlaqə.
• Onlayn ödənişlərin rahatlıqla həyata keçirilməsi.
• Bildiriş sistemi (SMS, e-mail) ilə məlumatlılığın təmin edilməsi.
• Minik vasitələrinin idarə edilməsi və statuslarının izlənməsi.
• Ödənişlərə nəzarət və icra etmə
UR Home - Sizin ehtiyaclarınıza uyğun idarəetmə!
Bizi izlədiyiniz üçün təşəkkür edirik! 🙌
"U&R Company" və McDonald’s" şirkəti 2023-cü ilin fevral ayından başlanan ERP layihəsini uğurla tamamlamış və aşağıda qeyd olunan modulların tətbiqi prosesi dəstək mərhələsinə keçmişdir.
Tətbiq olunan standart modullar:
🔸 Anbar və satınalma əməliyyatları
🔸 Satış əməliyyatları
🔸 Pul vəsaitləri əməliyyatları
🔸 Büdcə
🔸 Vergi əməliyyatları
🔸 İnsan resurslarının idarə olunması və əmək haqqı hesablanması
🔸 Rəhbərlik monitoru və hesabatları
🔸 Maliyyə və mühasibatlıq
🔸 Əsas vəsaitlərin idarə olunması
🔸 Mobil tətbiq
🔸 Elektron təsdiqetmə
Layihə çərçivəsində tətbiq olunan əlavə yenilik:
✅ McDonald’s-ın qlobal Mystore sistemi ilə inteqrasiyası
"U&R Company" MMC-də daha 2 tələbə təcrübə proqramını müvəffəqiyyətlə tamamlamışdır.
ADNSU SABAH qrupu, Kompüter mühəndisliyi ixtisasi üzrə 4-cü kurs tələbəsi Əhmədova Aysel Kamran qızı və İnformasiya Texnologiyaları ixtisası üzrə 4-cü kurs tələbəsi Məmmədova Zeynəb Ramiz qızı 19 fevral 2024-cü il - 24 may 2024-cü il tarixlərində “U and R Company” MMC-də 1C proqram təminatının tətbiqi üzrə təcrübə proqramını uğurla tamamlayıblar. Tələbələr təcrübə müddətində proqram təminatı bilikləri ilə yanaşı iş mühitinə adaptasiya olma, tapşırıqların icra olunması və komanda ilə işləmə kimi bir sıra bacarıqlara da yiyələniblər.
Təcrübə proqramının sonunda tələbələr sertifikatla təltif olunublar.
Həmçinin, qeyd etmək istərdik ki, Məhəmmədova Zeynəb Ramiz qızı URC şirkətində proqramlaşdırma üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsində fəaliyyətə başlamışdır.
Təcrübəçilərə növbəti uğurlar arzulayırıq!