Alternate Text

Əmlakın idarə olunmasına nəzarət 1 klik qədər asanlaşdı.

Alternate Text

“U&R Company” şirkəti 1C proqram təminatı platformasında şirkətin ümumi işini daha da asanlaşdırmaq, idarəetmə və əməliyyat uçotu üzrə işi tam avtomatlaşdırmaq və biznesə nəzarəti daha əlçatan etmək üçün bir çox imkanlar təmin edir.

Ümumiyyətlə, 1C proqramının üstünlükləri sırasında aşağıdakılar sadalana bilər:

  • Məlumatlara sürətli keçid;
  • Müştəri bazasına daimi nəzarət, onun mütəmadi tənzimlənə bilməsi;
  • Əmlakın idarə olunması və ona nəzarət;
  • Vaxt rejimini səmərəli tənzimləmə;
  • Satışa nəzarət, satış prosesinin sürətləndirilməsi;
  • Ümumi işin icrasının təhlili və qiymətləndirilməsi;
  • Biznesin cari vəziyyətinin doğru analiz olunması.     

 

Daşınmaz əmlakın idarə olunmasının avtomatlaşdırılması daşınmaz əmlak sahibləri, idarəetmə, investisiya və tikinti şirkətləri və s. üçün çox mühüm məsələdir. Bu vacib məqamları nəzərə alaraq URC 1C platformasında daşınmaz əmlakın idarə olunmasının avtomatlaşdırılması xidmətini təklif edir.

Bu tətbiqin köməyi ilə ofis üçün nəzərdə tutulmuş obyektlərdən tutmuş, mənzil, torpaq sahələri, villa, bağ evləri, anbarlar, dayanacaqlar və s.-ə qədər istənilən növ daşınmaz əmlakın icarəsi və satışı ilə bağlı biznes proseslərini optimallaşdırmaq və sürətləndirmək mümkün olacaq, eləcə də bütün hesablama və ödəniş əməliyyatlarına nəzarət daha da asanlaşacaqdır.

Bu metod naviqator-xəritə üzərindən 1 kliklə lazımi məlumatlara keçidi təmin edir. Xəritədə sizə aid daşınmaz əmlak növünün müxtəlif regionlar üzrə:

  • yerləşdiyi ərazini;
  • sahəsini;
  • reyestr nömrəsini;
  • istismara verilmə tarixini;
  • cari statusunu;
  • bazar dəyərini;
  • gəlirlilik əmsalını;
  • təmiri xərclərini;
  • amortizasiya xərclərini və s. görmək, izləmək mümkündür.

 

Əmlakın idarə olunmasını avtomatlaşdırmaqla nə əldə etmiş olacaqsınız:

  • Daşınmaz əmlak obyektlərinin vahid reyestri formalaşacaq; 
  • Satış və ya icarə ödənişlərinə, kommunal xidmətlər və s. üzrə uçota tam nəzarət olunacaq; 
  • Obyektlər kontekstində təhlil aparmaq mümkün olacaq;
  • Maliyyə axınları idarə ediləcək;
  • Aparılmış əməliyyatlar üzrə istənilən sənədin çap versiyasına keçid.
13.04.2022

Digər xəbərlər
Alternate Text

"Katech Azerbaijan" şirkətində ERP sisteminin tətbiqi ücün müqavilə imzalandı.

Məmnuniyyətlə yeni əməkdaşlığımız haqqında məlumatı sizinlə paylaşmaq istərdik.

Belə ki, “U&R Company” ilə Katech Azerbaijan şirkəti arasında imzalanan yeni müqaviləyə əsasən “1C ERP” proqram təminatında aşağıdakı modulların tətbiqi həyata keçiriləcək.

🔸Satınalma və anbar
🔸Pul vəsaitləri
🔸Əsas vəsaitlərin idarə olunması
🔸Mühasibat əməliyyatlarının idarə olunması
🔸Vergi
🔸İR idarə olunması və əmək haqqının hesablanması
🔸Satış əməliyyatlarının idarə olunması
🔸Rəhbərlik
🔸Büdcə

Layihənin 4 ay müddətinə təhvil verilməsi nəzərdə tutulur.

#URCompany#URC#ERP#1C#1CERP#HR#İR#Satınalma#PulVəsaitləri#Partnership#Əməkdaşlıq#Mühasibat#Vergi#Büdcə#Layihə ##Anbar#Satış#Tech#Katech#Technology#Texnologiya

 

Alternate Text

ÖLKƏNİN APARICI BANKLARI İLƏ ONLAYN İNTEQRASİYA

“U&R Company” olaraq təqdim etdiyimiz, onlayn inteqrasiya imkanından yararlanaraq 1C ERP proqram təminatı üzərindən aşağıdakı əməliyyatları həyata keçirmək mümkündür

✅ Təhlükəsiz və rahat üsulla ölkədaxili və beynəlxalq köçürmələrin həyata keçirilməsi
✅ Real zamanda bank qalıqları haqqında məlumatın alınması
✅ Bank çıxarışlarının avtomatik olaraq 1C proqramında əks olunması
✅ Ödəniş tapşrıqlarına istənilən təsdiq alqoritminin əlavə edilməsi
✅ Əmək haqqı və biznes kart sifarişlərinin edilməsi
✅ Biznesin sürətli və vaxt itirmədən bir mərkəzdən idarə edilməsi

Qeyd etmək istərdik ki, hal-hazırda bu inteqrasiya tam və ya qismən olmaqla ABB, Kapital Bank, PASHA Bank OJSC, və Xalq Bank müştəriləri üçün aktivdir. Əlavə olaraq gələcəkdə digər bankların da ERP proqram təminatı ilə inteqrasiya edilməsi planlaşdırılır.

Yeniliklərdən xəbərdar olmaq üçün bizi izləməyə davam edin.

yoUR Company

📍 Təbriz küçəsi 39K, Bakı, Azərbaycan
📞 +994 12 310 02 69

#URC#URCompany#UandRCompany#Bank#İnteqrasiya#Integration#1C#1CERP#ERP#ABB#PaşaBank#PashaBank#XalqBank#KapitaBank

 

Alternate Text

"Şəxsi Kabinet" layihəsi daim inkişaf etdirilir

ŞƏXSİ KABİNET NƏDİR? - Artıq harda olmağınızdan asılı olmayaraq şirkət daxilində və xaricində çalışan əməkdaşlarla əlaqə qurmaq çox rahatdır. Belə ki, U and R şirkəti tərəfindən yaradılan şəxsi kabinet portalı vasitəsilə şirkət əməkdaşlarınızın sorğularını şəxsin heç bir fiziki iştirakı olmadan, asanlıqla idarə edə bilərsiniz.

NƏ ÜÇÜN İSTİFADƏ EDİLİR? - "Şəxsi Kabinet" portalında mövcud olan sorğular bölməsindən, ezamiyyət və məzuniyyət kimi ən çox istifadə olunan sorğu növlərini seçməklə, uyğun tarix aralığını qeyd edərək hesablanmış məzuniyyət haqqı barəsində məlumat ala və sorğunuzu müvafiq təşkilati struktur üzrə təsdiqlənmə üçün göndərə bilərsiniz.

PORTALIN ƏSAS ÜSTÜNLÜKLƏRİ:
- Şirkət daxilində proseslərin sadələşdirilməsi
- Məsafədən çalışan əməkdaşlarla əlaqəli məsələlərin optimal həlli
- Funksional interfeys və istifadə rahatlığı - Sistemə veb-interfeysi vasitəsilə daxil olmaq mümkünlüyü, işçilərə öz şəxsi məlumatlarına istənilən vaxt, istənilən cihazdan və hər yerdən daxil olmaq imkanının yaranması
- Bir çox kadr proseslərini avtomatlaşdırmaq imkanı - məsələn, iş vaxtının qeydiyyatı, məzuniyyət ərizələrinin və digər sənədlərin təqdim edilməsi, əmək haqqının proqram təminatına inteqrasiya olunması və avtomatik əmrlərin yaradılması
- Əsas məlumat sisteminin iş yükündən asılılığının olmaması, həmçinin ona əlavə yük yaratmaması
- Bir işçinin ərizəsindən məlumatların əl ilə ötürülməsi zamanı edilə biləcək səhvlərin baş verməsi ehtimalının azalması
- İşçilərlə qarşılıqlı əlaqələrin sadələşməsi, münaqişəli vəziyyətlərin yaranma ehtimalının azalması, münasibətlərin şəffaflığının artması
- Təşkilatın əvvəllər kağız sənədlərin idarə edilməsinə (printer kartricləri, ofis ləvazimatları və s.) xərclədiyi pula qənaət etməsi
- İşəgötürən imicinin yüksəlməsi

NƏTİCƏ! - Şəxsi kabinet portalından istifadə etməklə şirkətinizin insan resursları işlərini asanlaşdıra və şirkətdaxili proseslərdə vaxtınıza qənaət edə bilərsiniz.

Artıq bütün əməkdaşlar sizə "Şəxsi Kabinet" qədər yaxındır.

yoUR Company

📍 Təbriz küçəsi 39K, Bakı, Azərbaycan
📞 +994 12 310 02 69