Alternate Text

“URC” şirkəti “Bravo Supermarket” şəbəkəsi üçün Təchizatçı portalı sistemini tətbiq etdi

Alternate Text

“Bravo” Supermarketlər şəbəkəsi artıq bu işdə professionallığına güvəndiyi “U&R Company” komandasını seçərək, mütəmadi olaraq yenilənən “Supplier Portal” (Təchizatçılar üzrə portal) proqram təminatından yararlanır.

Ümumiyyətlə, təchizatçılarla işləmək biznes üçün bahalı, vaxt aparan, yorucu və riskli işdir. Təchizatçı sayı çox olduqca təchizat zəncirinin idarəedilməsi üçün maliyyə departamenti heyətinin üzərinə - qeydiyyat, büdcə və mühasibat uçotunun tərtibindən tutmuş hesabat, texniki xidmət və normativ tələblərə uyğunlaşma məsələlərinə qədər böyük yük düşür. Təchizatçılarla əməkdaşlıq üçün elə bir intellektual portal qurulmalıdır ki, orada həm təchizatçılar əsas məlumatlarını saxlaya, gündəlik əməliyyatlarını icra edə bilsin, həm də birgə əməkdaşlıqdan maksimum fayda əldə edilsin.

Təklif olunan “Supplier Portal” proqram təminatı müəssisələrin fəaliyyət üsulunu daha səmərəli etməyə unikal imkanlar verir. Portal vasitəsilə hər bir təchizatçının özünəxidmət imkanı təmin edilir, yəni təchizatçılar öz məlumatlarını müstəqil şəkildə yeniləyə - öz hesab-fakturaları ilə bağlı bütün lazımi status yenilənmələrinə özləri daxil ola bilir, artıq bununla bağlı müəssisə üzərinə yük düşmür. Eyni zamanda, müəssisənin də bu məlumatları əvvəlki kimi nəzarətdə saxlama hüququ proqram təminatı vasitəsilə təmin olunur.

Bu, bütün tərəflər üçün iş yükünün minimuma endirilməsi ilə yanaşı, həm də məlumat dəqiqliyi və iş səmərəliliyi deməkdir.

Proqram təminatının texnoloji standart göstəricisi

Sistem istifadəçiləri və sistem məlumatlarının təhlükəsizliyinin təmini məqsədilə SQL Injection, Cross-site scripting, Cross-site Request Forgery və s. digər kənar müdaxilə üsullarına qarşı müvafiq tədbirlər görülür.

Proqram təminatı ilkin versiyada 400 nəfər istifadəçi üçün nəzərdə tutulur. Lakin bununla bağlı heç bir limitlənmə yoxdur. Ehtiyac olduğu təqdirdə, istifadəçi sayı artırıla bilər.

“Bravo” tərəfindən URC komandasına həvalə edilən tapşırıq üzrə görülmüş işlər:

  • Müəssisənin sifariş sənədi (Purchase order) və anbara qəbul məlumatlarının e-qaimələrlə əlaqələndirilmə prosesi avtomatlaşdırıldı.
  • Dublikat ödənişlər aradan qaldırıldı.
  • Müəssisənin informasiya, analitik və idarəetmə fəaliyyətinin səmərəliliyi optimallaşdırıldı.
  • Təchizatçılar tərəfindən e-qaimələrin kütləvi olaraq portal vasitəsi ilə avtomatik göndərilməsi təmin edildi.
  • Müəssisənin e-qaimə hesabatını formalaşdırmaq üçün mövcud fəaliyyət göstəriciləri və iş prosesi modeli avtomatlaşdırıldı.
10.05.2022

Digər xəbərlər
Alternate Text

Daha bir layihə uğurla tamamlandı.

“U&R Company” və “Cyberpoint” şirkətləri “ERP” layihəsini uğurla bitirib, dəstək mərhələsinə keçib. Layihənin meneceri Günel Qəribova,  layihənin texniki əməkdaşı isə Ramin Hacaievdir.  Layihənin dəstək mərhələsi aşağıda qeyd olunan modulların tətbiqi prosesi ilə davam edəcək.

Tətbiq olunan standart modullar:

 🔸Anbar və satınalma

🔸Satış

🔸Əsas vəsait

🔸Pul vəsaitləri

🔸Maliyyə

🔸Vergi

🔸İnsan resursları

 Layihə çərçivəsində tətbiq olunan əlavə yeniliklər:

 

✅ Anbar uçotunun ştrix-kodla aparılması, yəni anbara mədaxil-məxaric, yerdəyişmə kimi əməliyyatlar materialların ştrix-kodlarını oxumaqla həyata keçirilir

✅ Smeta sənədi əsasında satışların formalaşması

✅ Forma-2 aktının hazırlanması

✅ Əmək haqqının layihələrə görə allokasiyası

✅ Fingerprint inteqrasiya

Alternate Text

“1C” proqram təminatında borc bildirişləri E- mail, WhatsApp və SMS vasitəsilə göndərilir.

Sürətli iş prosesini ləngitməmək və yaranacaq bir sıra problemlərin qarşısını öncədən almaq üçün tərəfdaşınız olan şirkət və ya təşkilatlara borcları haqqında bildiriş göndərərək məlumat və xatırlatma verə bilərsiniz. Bu, borclara daha daha rahat nəzarət etmək imkanı yaradır. Eyni zamanda, proses vaxt itkisinin qarşısını almaqla yanaşı, lazımsız kargüzarlıq işlərindən də xilas edir. “1 C” proqram təminatı ilə bildirişlərin göndərilməsi üç yolla mümkündür.

E-mail, WhatsApp və SMS. 


E-mail vasitəsilə bildirişlərin göndərilməsində heç bir ödəniş tələb olunmadığı üçün əksər şirkətlər və təşkilatlar daha çox bu üsuldan istifadə edir.

 

WhatsApp vasitəsilə bildirişlərin göndərilməsinin bizneslər üçün əsas üstünlükləri:

Ani çatdırılma: Bu zaman bildirişlər dərhal alıcının telefonuna çatdırılır və sifariş yeniləmələri və ya görüş xatırlatmaları üçün effektiv olur.

Daha çox açılma və cavab dərəcələri: “WhatsApp” mesajları digər ünsiyyət formaları ilə müqayisədə yüksək açılma dərəcəsi və cavab nisbətinə malik olduğundan geridönüşlər daha çoxdur.

İki tərəfli ünsiyyət: Proses ünsiyyətə imkan verdiyi üçün müəssisələr öz müştərilərindən və ya işçilərindən cavab ala bilərlər. Bu, şirkətlərə kommunikasiya strategiyalarını və müştəri təcrübəsini təkmilləşdirməyə kömək edir.

SMS vasitəsilə bildirişlərin göndərilməsinin üstünlükləri aşağıdakı kimidir:

Ekonomik: Proses telefon zəngləri və ya çap materialları kimi ənənəvi ünsiyyət üsullarından daha sərfəlidir.

Effektiv:  SMS mesajları 1C proqram təminatından istifadə edilməklə  tez və asan göndərilə bilər. Bu isə biznesdə vaxt və səylərə qənaət etməyə imkan verir. Müştərilər və ya işçilərlə tez və effektiv ünsiyyət qurmalı olan bizneslər üçün bu xüsusilə faydalıdır.

Fərdiləşdirmə: Proses fərdiləşdirilə və alıcının adını və ya digər məlumatları ehtiva edir. Bu, şirkətlərə müştəriləri üçün daha fərdiləşdirilmiş və cəlbedici təcrübələr yaratmağa kömək edə bilər.

Avtomatlaşdırma: 1C proqram təminatı SMS mesajlarının göndərilməsi prosesini avtomatlaşdırmaq üçün də istifadə edilə bilər. Bu, görüş xatırlatmaları və ya marketinq mesajları kimi özünü əks etdirir.

Artan məşğulluq: Bu proses müəssisələrə yeni müştərilərin və ya işçilərin cəlb edilməsini də artıra bilər.

Alternate Text

“1C” proqram təminatı vasitəsilə FİN nömrə ilə işəqəbul prosesi.

Şəxsiyyət vəsiqəsində qeyd edilən məlumatlarının avtomatik əldə olunması zaman amilinin və iş prosesinin produktivliyindən xəbər verir.

  • Proses zamanı əl ilə daxil edilən məlumatların yaradacağı potensial xəta riski ortadan qalxır.
  • Şəxsiyyət vəsiqəsində qeyd edilən məlumatlarının avtomatik əldə edilməsi yazılması vacib olan məlumatların qarşılıqlı olaraq əlavə edilməsini təmin edir.
  • Şəxsiyyət vəsiqəsində qeyd edilən məlumatlarının avtomatik əldə olunması məlumatların təhlükəsiz əlavə olunmasını təmin edir.
  • “Asan imza” vasitəsilə FİN məlumatları inteqrasiya edir.

Şirkətimiz tərəfindən təqdim olunan “1C ERP” proqram təminatı giriş- çıxışı çox olan iri ticarət mərkəzlərində də uğurla istifadə edilə bilər.