Alternate Text

“1C” proqram təminatında borc bildirişləri E- mail, WhatsApp və SMS vasitəsilə göndərilir.

Alternate Text

Sürətli iş prosesini ləngitməmək və yaranacaq bir sıra problemlərin qarşısını öncədən almaq üçün tərəfdaşınız olan şirkət və ya təşkilatlara borcları haqqında bildiriş göndərərək məlumat və xatırlatma verə bilərsiniz. Bu, borclara daha daha rahat nəzarət etmək imkanı yaradır. Eyni zamanda, proses vaxt itkisinin qarşısını almaqla yanaşı, lazımsız kargüzarlıq işlərindən də xilas edir. “1 C” proqram təminatı ilə bildirişlərin göndərilməsi üç yolla mümkündür.

E-mail, WhatsApp və SMS. 


E-mail vasitəsilə bildirişlərin göndərilməsində heç bir ödəniş tələb olunmadığı üçün əksər şirkətlər və təşkilatlar daha çox bu üsuldan istifadə edir.

 

WhatsApp vasitəsilə bildirişlərin göndərilməsinin bizneslər üçün əsas üstünlükləri:

Ani çatdırılma: Bu zaman bildirişlər dərhal alıcının telefonuna çatdırılır və sifariş yeniləmələri və ya görüş xatırlatmaları üçün effektiv olur.

Daha çox açılma və cavab dərəcələri: “WhatsApp” mesajları digər ünsiyyət formaları ilə müqayisədə yüksək açılma dərəcəsi və cavab nisbətinə malik olduğundan geridönüşlər daha çoxdur.

İki tərəfli ünsiyyət: Proses ünsiyyətə imkan verdiyi üçün müəssisələr öz müştərilərindən və ya işçilərindən cavab ala bilərlər. Bu, şirkətlərə kommunikasiya strategiyalarını və müştəri təcrübəsini təkmilləşdirməyə kömək edir.

SMS vasitəsilə bildirişlərin göndərilməsinin üstünlükləri aşağıdakı kimidir:

Ekonomik: Proses telefon zəngləri və ya çap materialları kimi ənənəvi ünsiyyət üsullarından daha sərfəlidir.

Effektiv:  SMS mesajları 1C proqram təminatından istifadə edilməklə  tez və asan göndərilə bilər. Bu isə biznesdə vaxt və səylərə qənaət etməyə imkan verir. Müştərilər və ya işçilərlə tez və effektiv ünsiyyət qurmalı olan bizneslər üçün bu xüsusilə faydalıdır.

Fərdiləşdirmə: Proses fərdiləşdirilə və alıcının adını və ya digər məlumatları ehtiva edir. Bu, şirkətlərə müştəriləri üçün daha fərdiləşdirilmiş və cəlbedici təcrübələr yaratmağa kömək edə bilər.

Avtomatlaşdırma: 1C proqram təminatı SMS mesajlarının göndərilməsi prosesini avtomatlaşdırmaq üçün də istifadə edilə bilər. Bu, görüş xatırlatmaları və ya marketinq mesajları kimi özünü əks etdirir.

Artan məşğulluq: Bu proses müəssisələrə yeni müştərilərin və ya işçilərin cəlb edilməsini də artıra bilər.

01.02.2023

Digər xəbərlər
Alternate Text

"Şəxsi Kabinet" layihəsi daim inkişaf etdirilir

ŞƏXSİ KABİNET NƏDİR? - Artıq harda olmağınızdan asılı olmayaraq şirkət daxilində və xaricində çalışan əməkdaşlarla əlaqə qurmaq çox rahatdır. Belə ki, U and R şirkəti tərəfindən yaradılan şəxsi kabinet portalı vasitəsilə şirkət əməkdaşlarınızın sorğularını şəxsin heç bir fiziki iştirakı olmadan, asanlıqla idarə edə bilərsiniz.

NƏ ÜÇÜN İSTİFADƏ EDİLİR? - "Şəxsi Kabinet" portalında mövcud olan sorğular bölməsindən, ezamiyyət və məzuniyyət kimi ən çox istifadə olunan sorğu növlərini seçməklə, uyğun tarix aralığını qeyd edərək hesablanmış məzuniyyət haqqı barəsində məlumat ala və sorğunuzu müvafiq təşkilati struktur üzrə təsdiqlənmə üçün göndərə bilərsiniz.

PORTALIN ƏSAS ÜSTÜNLÜKLƏRİ:
- Şirkət daxilində proseslərin sadələşdirilməsi
- Məsafədən çalışan əməkdaşlarla əlaqəli məsələlərin optimal həlli
- Funksional interfeys və istifadə rahatlığı - Sistemə veb-interfeysi vasitəsilə daxil olmaq mümkünlüyü, işçilərə öz şəxsi məlumatlarına istənilən vaxt, istənilən cihazdan və hər yerdən daxil olmaq imkanının yaranması
- Bir çox kadr proseslərini avtomatlaşdırmaq imkanı - məsələn, iş vaxtının qeydiyyatı, məzuniyyət ərizələrinin və digər sənədlərin təqdim edilməsi, əmək haqqının proqram təminatına inteqrasiya olunması və avtomatik əmrlərin yaradılması
- Əsas məlumat sisteminin iş yükündən asılılığının olmaması, həmçinin ona əlavə yük yaratmaması
- Bir işçinin ərizəsindən məlumatların əl ilə ötürülməsi zamanı edilə biləcək səhvlərin baş verməsi ehtimalının azalması
- İşçilərlə qarşılıqlı əlaqələrin sadələşməsi, münaqişəli vəziyyətlərin yaranma ehtimalının azalması, münasibətlərin şəffaflığının artması
- Təşkilatın əvvəllər kağız sənədlərin idarə edilməsinə (printer kartricləri, ofis ləvazimatları və s.) xərclədiyi pula qənaət etməsi
- İşəgötürən imicinin yüksəlməsi

NƏTİCƏ! - Şəxsi kabinet portalından istifadə etməklə şirkətinizin insan resursları işlərini asanlaşdıra və şirkətdaxili proseslərdə vaxtınıza qənaət edə bilərsiniz.

Artıq bütün əməkdaşlar sizə "Şəxsi Kabinet" qədər yaxındır.

yoUR Company

📍 Təbriz küçəsi 39K, Bakı, Azərbaycan
📞 +994 12 310 02 69
 

Alternate Text

ABB Bank ilə inteqrasiya

“U&R Company”-nin tətbiq etdiyi "1C ERP" proqram təminatında ölkənin qabaqcıl banklarından biri olan ABB ilə artıq onlayn inteqrasiya imkanı yaradılması məqsədilə əməkdaşlıq müqaviləsi imzalanmışdır.

"1C" proqramı ilə inteqrasiyanın yaratdığı üstünlüklər aşağıdakılardır:

✅ Aşağıda qeyd olunan bütün əməliyyatların ERP proqram təminatından çıxmadan, proqram daxilində icra olunması
✅ Real zamanda bank qalıqları haqqında məlumatlarınn əldə edilməsi
✅ Bank çıxarışlarının birbaşa ERP proqram təminatında əks olunması
✅ Ödənişlərin təhlükəsiz və rahat üsulla onlayn bankingə proqram təminatı üzərindən göndərilməsi
✅ Əmək haqqı ödənişlərinin inteqrasiyası

Qeyd etmək istərdik ki, hal-hazırda bu inteqrasiya "Paşa Bank", "Kapital Bank" müştəriləri üçün aktivdir. Sözügedən əməkdaşlıq müqaviləsinə əsasən görüləcək işlərdən sonra ABB müştəriləri üçün də aktiv olacaqdır. Əlavə olaraq gələcəkdə digər bankların da ERP proqram təminatı ilə inteqrasiya edilməsi planlaşdırılır.

Yeniliklərdən xəbərdar olmaq üçün bizi izləməyə davam edin.

yoUR Company

📍 Təbriz küçəsi 39K, Bakı, Azərbaycan
📞 +994 12 310 02 69
 

hashtag#URC hashtag#URCompany hashtag#UandRCompany hashtag#1C hashtag#ERP hashtag#1CERP hashtag#ERPSolutions hashtag#Solutions hashtag#Finance hashtag#Maliyye hashtag#FinancialSolutions hashtag#Bank hashtag#ABB hashtag#IBAR hashtag#InternationalBank

Alternate Text

"Şəxsi Kabinet" layihəsini daha bir şirkətə tətbiq etdik

"U&R Company" olaraq, fəaliyyət göstərdiyimiz sahədə 10 ildən çox təcrübəyə sahib olduğumuz üçün müştərilərimizin fikirlərini və istəklərini daim analiz edirik. Bu isə öz növbəsində bizi yeni istiqamətlərə apararaq onlara uyğun fərqli xidmətlər təklif etmək üçün daim çalışmağımıza imkan yaradır. Belə ki, şirkət daxili prosedurların asanlaşdırılması və əməkdaşların öz məlumatlarına daha asan çatmasına yardımçı olacaq "Şəxsi kabinet" layihəsini "PASHA Technology" şirkəti üçün uğurla tətbiq etdik. 

Bu layihə, İT xidmətləri, "Cloud Computing", kiber təhlükəsizlik əməliyyatları və məlumatların emalı mərkəzinin idarə edilməsi xidmətlərini təmin edən bir müəssisənin fəaliyyətinin idarə edilməsini daha da effektiv edir. Belə ki, hal-hazırda şirkət, istifadəçi yönümlü və asan idarə olunan funksionallıqlardan tam istifadə edərək vaxta qənaət edir və əlavə sənədləşmə prosedurlarından azad olur. 

Layihənin tətbiqi zamanı bizə köməklik göstərən "PASHA Technology" şirkətinin əməkdaşlarına, xüsusilə də İnsan Kapitalının İdarə edilməsi və Daxili Kommunikasiyalar Departamentinin rəhbəri Aynur Həziyevaya xüsusi təşəkkürlərimizi bildirir və belə bir komanda ilə işləməkdən məmnun olduğumuzu ifadə edirik. 

Əlavə olaraq qeyd etmək istərdik ki, artıq layihədə yeni modulların və funksionallıqların tətbiqi üçün işlərə başlanılmışdır. Növbəti paylaşımlarda bu işlər haqqında ətraflı məlumatlar təqdim ediləcəkdir.

#URC #URCompany #UandRCompany #PersonalCabinet #Cabinet #URCAZ #PASHA #Technology #PASHATechnology #Innovation #Cloud #Data #IT #InformationTechnologies #İnformasiyaTexnologiyaları #CloudComputing #Cyber #ŞəxsiKabinet