Alternate Text

“1C” proqram təminatında borc bildirişləri E- mail, WhatsApp və SMS vasitəsilə göndərilir.

Alternate Text

Sürətli iş prosesini ləngitməmək və yaranacaq bir sıra problemlərin qarşısını öncədən almaq üçün tərəfdaşınız olan şirkət və ya təşkilatlara borcları haqqında bildiriş göndərərək məlumat və xatırlatma verə bilərsiniz. Bu, borclara daha daha rahat nəzarət etmək imkanı yaradır. Eyni zamanda, proses vaxt itkisinin qarşısını almaqla yanaşı, lazımsız kargüzarlıq işlərindən də xilas edir. “1 C” proqram təminatı ilə bildirişlərin göndərilməsi üç yolla mümkündür.

E-mail, WhatsApp və SMS. 


E-mail vasitəsilə bildirişlərin göndərilməsində heç bir ödəniş tələb olunmadığı üçün əksər şirkətlər və təşkilatlar daha çox bu üsuldan istifadə edir.

 

WhatsApp vasitəsilə bildirişlərin göndərilməsinin bizneslər üçün əsas üstünlükləri:

Ani çatdırılma: Bu zaman bildirişlər dərhal alıcının telefonuna çatdırılır və sifariş yeniləmələri və ya görüş xatırlatmaları üçün effektiv olur.

Daha çox açılma və cavab dərəcələri: “WhatsApp” mesajları digər ünsiyyət formaları ilə müqayisədə yüksək açılma dərəcəsi və cavab nisbətinə malik olduğundan geridönüşlər daha çoxdur.

İki tərəfli ünsiyyət: Proses ünsiyyətə imkan verdiyi üçün müəssisələr öz müştərilərindən və ya işçilərindən cavab ala bilərlər. Bu, şirkətlərə kommunikasiya strategiyalarını və müştəri təcrübəsini təkmilləşdirməyə kömək edir.

SMS vasitəsilə bildirişlərin göndərilməsinin üstünlükləri aşağıdakı kimidir:

Ekonomik: Proses telefon zəngləri və ya çap materialları kimi ənənəvi ünsiyyət üsullarından daha sərfəlidir.

Effektiv:  SMS mesajları 1C proqram təminatından istifadə edilməklə  tez və asan göndərilə bilər. Bu isə biznesdə vaxt və səylərə qənaət etməyə imkan verir. Müştərilər və ya işçilərlə tez və effektiv ünsiyyət qurmalı olan bizneslər üçün bu xüsusilə faydalıdır.

Fərdiləşdirmə: Proses fərdiləşdirilə və alıcının adını və ya digər məlumatları ehtiva edir. Bu, şirkətlərə müştəriləri üçün daha fərdiləşdirilmiş və cəlbedici təcrübələr yaratmağa kömək edə bilər.

Avtomatlaşdırma: 1C proqram təminatı SMS mesajlarının göndərilməsi prosesini avtomatlaşdırmaq üçün də istifadə edilə bilər. Bu, görüş xatırlatmaları və ya marketinq mesajları kimi özünü əks etdirir.

Artan məşğulluq: Bu proses müəssisələrə yeni müştərilərin və ya işçilərin cəlb edilməsini də artıra bilər.

01.02.2023

Digər xəbərlər
Alternate Text

"Katech Azerbaijan" şirkətində ERP sisteminin tətbiqi ücün müqavilə imzalandı.

Məmnuniyyətlə yeni əməkdaşlığımız haqqında məlumatı sizinlə paylaşmaq istərdik.

Belə ki, “U&R Company” ilə Katech Azerbaijan şirkəti arasında imzalanan yeni müqaviləyə əsasən “1C ERP” proqram təminatında aşağıdakı modulların tətbiqi həyata keçiriləcək.

🔸Satınalma və anbar
🔸Pul vəsaitləri
🔸Əsas vəsaitlərin idarə olunması
🔸Mühasibat əməliyyatlarının idarə olunması
🔸Vergi
🔸İR idarə olunması və əmək haqqının hesablanması
🔸Satış əməliyyatlarının idarə olunması
🔸Rəhbərlik
🔸Büdcə

Layihənin 4 ay müddətinə təhvil verilməsi nəzərdə tutulur.

#URCompany#URC#ERP#1C#1CERP#HR#İR#Satınalma#PulVəsaitləri#Partnership#Əməkdaşlıq#Mühasibat#Vergi#Büdcə#Layihə ##Anbar#Satış#Tech#Katech#Technology#Texnologiya

 

Alternate Text

ÖLKƏNİN APARICI BANKLARI İLƏ ONLAYN İNTEQRASİYA

“U&R Company” olaraq təqdim etdiyimiz, onlayn inteqrasiya imkanından yararlanaraq 1C ERP proqram təminatı üzərindən aşağıdakı əməliyyatları həyata keçirmək mümkündür

✅ Təhlükəsiz və rahat üsulla ölkədaxili və beynəlxalq köçürmələrin həyata keçirilməsi
✅ Real zamanda bank qalıqları haqqında məlumatın alınması
✅ Bank çıxarışlarının avtomatik olaraq 1C proqramında əks olunması
✅ Ödəniş tapşrıqlarına istənilən təsdiq alqoritminin əlavə edilməsi
✅ Əmək haqqı və biznes kart sifarişlərinin edilməsi
✅ Biznesin sürətli və vaxt itirmədən bir mərkəzdən idarə edilməsi

Qeyd etmək istərdik ki, hal-hazırda bu inteqrasiya tam və ya qismən olmaqla ABB, Kapital Bank, PASHA Bank OJSC, və Xalq Bank müştəriləri üçün aktivdir. Əlavə olaraq gələcəkdə digər bankların da ERP proqram təminatı ilə inteqrasiya edilməsi planlaşdırılır.

Yeniliklərdən xəbərdar olmaq üçün bizi izləməyə davam edin.

yoUR Company

📍 Təbriz küçəsi 39K, Bakı, Azərbaycan
📞 +994 12 310 02 69

#URC#URCompany#UandRCompany#Bank#İnteqrasiya#Integration#1C#1CERP#ERP#ABB#PaşaBank#PashaBank#XalqBank#KapitaBank

 

Alternate Text

"Şəxsi Kabinet" layihəsi daim inkişaf etdirilir

ŞƏXSİ KABİNET NƏDİR? - Artıq harda olmağınızdan asılı olmayaraq şirkət daxilində və xaricində çalışan əməkdaşlarla əlaqə qurmaq çox rahatdır. Belə ki, U and R şirkəti tərəfindən yaradılan şəxsi kabinet portalı vasitəsilə şirkət əməkdaşlarınızın sorğularını şəxsin heç bir fiziki iştirakı olmadan, asanlıqla idarə edə bilərsiniz.

NƏ ÜÇÜN İSTİFADƏ EDİLİR? - "Şəxsi Kabinet" portalında mövcud olan sorğular bölməsindən, ezamiyyət və məzuniyyət kimi ən çox istifadə olunan sorğu növlərini seçməklə, uyğun tarix aralığını qeyd edərək hesablanmış məzuniyyət haqqı barəsində məlumat ala və sorğunuzu müvafiq təşkilati struktur üzrə təsdiqlənmə üçün göndərə bilərsiniz.

PORTALIN ƏSAS ÜSTÜNLÜKLƏRİ:
- Şirkət daxilində proseslərin sadələşdirilməsi
- Məsafədən çalışan əməkdaşlarla əlaqəli məsələlərin optimal həlli
- Funksional interfeys və istifadə rahatlığı - Sistemə veb-interfeysi vasitəsilə daxil olmaq mümkünlüyü, işçilərə öz şəxsi məlumatlarına istənilən vaxt, istənilən cihazdan və hər yerdən daxil olmaq imkanının yaranması
- Bir çox kadr proseslərini avtomatlaşdırmaq imkanı - məsələn, iş vaxtının qeydiyyatı, məzuniyyət ərizələrinin və digər sənədlərin təqdim edilməsi, əmək haqqının proqram təminatına inteqrasiya olunması və avtomatik əmrlərin yaradılması
- Əsas məlumat sisteminin iş yükündən asılılığının olmaması, həmçinin ona əlavə yük yaratmaması
- Bir işçinin ərizəsindən məlumatların əl ilə ötürülməsi zamanı edilə biləcək səhvlərin baş verməsi ehtimalının azalması
- İşçilərlə qarşılıqlı əlaqələrin sadələşməsi, münaqişəli vəziyyətlərin yaranma ehtimalının azalması, münasibətlərin şəffaflığının artması
- Təşkilatın əvvəllər kağız sənədlərin idarə edilməsinə (printer kartricləri, ofis ləvazimatları və s.) xərclədiyi pula qənaət etməsi
- İşəgötürən imicinin yüksəlməsi

NƏTİCƏ! - Şəxsi kabinet portalından istifadə etməklə şirkətinizin insan resursları işlərini asanlaşdıra və şirkətdaxili proseslərdə vaxtınıza qənaət edə bilərsiniz.

Artıq bütün əməkdaşlar sizə "Şəxsi Kabinet" qədər yaxındır.

yoUR Company

📍 Təbriz küçəsi 39K, Bakı, Azərbaycan
📞 +994 12 310 02 69