Alternate Text

Xəbərlər

Alternate Text

"Şəxsi Kabinet" layihəsi daim inkişaf etdirilir

ŞƏXSİ KABİNET NƏDİR? - Artıq harda olmağınızdan asılı olmayaraq şirkət daxilində və xaricində çalışan əməkdaşlarla əlaqə qurmaq çox rahatdır. Belə ki, U and R şirkəti tərəfindən yaradılan şəxsi kabinet portalı vasitəsilə şirkət əməkdaşlarınızın sorğularını şəxsin heç bir fiziki iştirakı olmadan, asanlıqla idarə edə bilərsiniz.

NƏ ÜÇÜN İSTİFADƏ EDİLİR? - "Şəxsi Kabinet" portalında mövcud olan sorğular bölməsindən, ezamiyyət və məzuniyyət kimi ən çox istifadə olunan sorğu növlərini seçməklə, uyğun tarix aralığını qeyd edərək hesablanmış məzuniyyət haqqı barəsində məlumat ala və sorğunuzu müvafiq təşkilati struktur üzrə təsdiqlənmə üçün göndərə bilərsiniz.

PORTALIN ƏSAS ÜSTÜNLÜKLƏRİ:
- Şirkət daxilində proseslərin sadələşdirilməsi
- Məsafədən çalışan əməkdaşlarla əlaqəli məsələlərin optimal həlli
- Funksional interfeys və istifadə rahatlığı - Sistemə veb-interfeysi vasitəsilə daxil olmaq mümkünlüyü, işçilərə öz şəxsi məlumatlarına istənilən vaxt, istənilən cihazdan və hər yerdən daxil olmaq imkanının yaranması
- Bir çox kadr proseslərini avtomatlaşdırmaq imkanı - məsələn, iş vaxtının qeydiyyatı, məzuniyyət ərizələrinin və digər sənədlərin təqdim edilməsi, əmək haqqının proqram təminatına inteqrasiya olunması və avtomatik əmrlərin yaradılması
- Əsas məlumat sisteminin iş yükündən asılılığının olmaması, həmçinin ona əlavə yük yaratmaması
- Bir işçinin ərizəsindən məlumatların əl ilə ötürülməsi zamanı edilə biləcək səhvlərin baş verməsi ehtimalının azalması
- İşçilərlə qarşılıqlı əlaqələrin sadələşməsi, münaqişəli vəziyyətlərin yaranma ehtimalının azalması, münasibətlərin şəffaflığının artması
- Təşkilatın əvvəllər kağız sənədlərin idarə edilməsinə (printer kartricləri, ofis ləvazimatları və s.) xərclədiyi pula qənaət etməsi
- İşəgötürən imicinin yüksəlməsi

NƏTİCƏ! - Şəxsi kabinet portalından istifadə etməklə şirkətinizin insan resursları işlərini asanlaşdıra və şirkətdaxili proseslərdə vaxtınıza qənaət edə bilərsiniz.

Artıq bütün əməkdaşlar sizə "Şəxsi Kabinet" qədər yaxındır.

yoUR Company

📍 Təbriz küçəsi 39K, Bakı, Azərbaycan
📞 +994 12 310 02 69
 

Alternate Text

ABB Bank ilə inteqrasiya

“U&R Company”-nin tətbiq etdiyi "1C ERP" proqram təminatında ölkənin qabaqcıl banklarından biri olan ABB ilə artıq onlayn inteqrasiya imkanı yaradılması məqsədilə əməkdaşlıq müqaviləsi imzalanmışdır.

"1C" proqramı ilə inteqrasiyanın yaratdığı üstünlüklər aşağıdakılardır:

✅ Aşağıda qeyd olunan bütün əməliyyatların ERP proqram təminatından çıxmadan, proqram daxilində icra olunması
✅ Real zamanda bank qalıqları haqqında məlumatlarınn əldə edilməsi
✅ Bank çıxarışlarının birbaşa ERP proqram təminatında əks olunması
✅ Ödənişlərin təhlükəsiz və rahat üsulla onlayn bankingə proqram təminatı üzərindən göndərilməsi
✅ Əmək haqqı ödənişlərinin inteqrasiyası

Qeyd etmək istərdik ki, hal-hazırda bu inteqrasiya "Paşa Bank", "Kapital Bank" müştəriləri üçün aktivdir. Sözügedən əməkdaşlıq müqaviləsinə əsasən görüləcək işlərdən sonra ABB müştəriləri üçün də aktiv olacaqdır. Əlavə olaraq gələcəkdə digər bankların da ERP proqram təminatı ilə inteqrasiya edilməsi planlaşdırılır.

Yeniliklərdən xəbərdar olmaq üçün bizi izləməyə davam edin.

yoUR Company

📍 Təbriz küçəsi 39K, Bakı, Azərbaycan
📞 +994 12 310 02 69
 

hashtag#URC hashtag#URCompany hashtag#UandRCompany hashtag#1C hashtag#ERP hashtag#1CERP hashtag#ERPSolutions hashtag#Solutions hashtag#Finance hashtag#Maliyye hashtag#FinancialSolutions hashtag#Bank hashtag#ABB hashtag#IBAR hashtag#InternationalBank

Alternate Text

"Şəxsi Kabinet" layihəsini daha bir şirkətə tətbiq etdik

"U&R Company" olaraq, fəaliyyət göstərdiyimiz sahədə 10 ildən çox təcrübəyə sahib olduğumuz üçün müştərilərimizin fikirlərini və istəklərini daim analiz edirik. Bu isə öz növbəsində bizi yeni istiqamətlərə apararaq onlara uyğun fərqli xidmətlər təklif etmək üçün daim çalışmağımıza imkan yaradır. Belə ki, şirkət daxili prosedurların asanlaşdırılması və əməkdaşların öz məlumatlarına daha asan çatmasına yardımçı olacaq "Şəxsi kabinet" layihəsini "PASHA Technology" şirkəti üçün uğurla tətbiq etdik. 

Bu layihə, İT xidmətləri, "Cloud Computing", kiber təhlükəsizlik əməliyyatları və məlumatların emalı mərkəzinin idarə edilməsi xidmətlərini təmin edən bir müəssisənin fəaliyyətinin idarə edilməsini daha da effektiv edir. Belə ki, hal-hazırda şirkət, istifadəçi yönümlü və asan idarə olunan funksionallıqlardan tam istifadə edərək vaxta qənaət edir və əlavə sənədləşmə prosedurlarından azad olur. 

Layihənin tətbiqi zamanı bizə köməklik göstərən "PASHA Technology" şirkətinin əməkdaşlarına, xüsusilə də İnsan Kapitalının İdarə edilməsi və Daxili Kommunikasiyalar Departamentinin rəhbəri Aynur Həziyevaya xüsusi təşəkkürlərimizi bildirir və belə bir komanda ilə işləməkdən məmnun olduğumuzu ifadə edirik. 

Əlavə olaraq qeyd etmək istərdik ki, artıq layihədə yeni modulların və funksionallıqların tətbiqi üçün işlərə başlanılmışdır. Növbəti paylaşımlarda bu işlər haqqında ətraflı məlumatlar təqdim ediləcəkdir.

#URC #URCompany #UandRCompany #PersonalCabinet #Cabinet #URCAZ #PASHA #Technology #PASHATechnology #Innovation #Cloud #Data #IT #InformationTechnologies #İnformasiyaTexnologiyaları #CloudComputing #Cyber #ŞəxsiKabinet

Alternate Text

"LLS" şirkətində ERP sisteminin tətbiqi ücün müqavilə imzalandı.

"URC" şirkəti və "LLS Service" şirkəti arasında yeni əməkdaşlıq haqqında müqavilə imzalandı. Belə ki, imzalanan yeni müqaviləyə əsasən “1C ERP” proqram təminatında aşağıdakı modulların tətbiqi həyata keçiriləcək. 

🔸Satınalma və anbar 

🔸Pul vəsaitləri 

🔸Əsas vəsaitlərin idarə olunması 

🔸Mühasibat əməliyyatlarının idarə olunması 

🔸Vergi 

🔸İR idarə olunması və əmək haqqının hesablanması 

🔸Satış əməliyyatlarının idarə olunması 

🔸Rəhbərlik 

🔸Büdcə

Layihənin 4 ay müddətinə təhvil verilməsi nəzərdə tutulur.

Alternate Text

“APF Group” "1C ERP" proqram təminatına keçdi.

"U&R Company" ilə  "APF Group” şirkəti arasında olan bu işbirliyi çərçivəsində “1C ERP”proqram təminatı ilə həyata keçiriləcək modullar aşağıdakılardan ibarət olacaq: 

🔸İR idarə olunması və əmək haqqının hesablanması 
🔸Satınalma və anbar 
🔸Pul vəsaitləri 
🔸Mühasibat əməliyyatlarının idarə olunması 
🔸Vergi 
🔸Əsas vəsaitlərin idarə olunması 
🔸Satış əməliyyatlarının idarə olunması 
🔸Rəhbərlik 
🔸Büdcə
 
Layihənin 4 ay müddətinə təhvil verilməsi nəzərdə tutulur.

Alternate Text

"Azericard"la olan ERP layihəsi uğurla tamamlandı.

“U&R Company” 2021-ci ildən  «Azericard» şirkəti ilə birgə başladığı ERP layihəsini uğurla tamamladı. Sözügedən layihənin meneceri Sənan Cəbrayılov, texniki əməkdaşı isə Mətanət Bayramovadır. Layihə zamanı tətbiq olunan standart modulları sizə təqdim edirik:  

🔸Maliyyə və mühasibatlıq

🔸Vergi

🔸Pul vəsaitləri

🔸Büdcə

🔸Əsas Vəsaitlər

🔸Administrasiya

🔸Satış

🔸HR & Payroll

 

Layihə çərçivəsində tətbiq olunan əlavə yeniliklər isə bunlardır:

✅ Aktiv istifadə olunan OWS sistemindən müştərilər üzrə dövriyyə məlumatlarının 1C proqram təminatına inteqrasiyası və 1C üzərindən avtomatik e-qaimə hazırlanmasının təmin edilməsi

✅ Əmək Haqqının hesablanılması üzrə məlumatların inteqrasiyası, müxabirləşmələrin formalaşdırılması, istifadə olunmamış məzuniyyətlər üzrə rezervlərin yaradılması və ikiliyazılışlarda öz əksini tapması.

Alternate Text

«Glorri MMC» ilə tərəfdaşlığa başlandı.

“U&R Company” 2013- cü ildən bəri 70-dən artıq müəssisənin 100-dən çox layihəsini avtomatlaşdıraraq korporativ yeni həllər təklif edən şirkət kimi fəaliyyət göstərir. Şirkət ERP sistemləri, veb layihələr, İnsan Resurslarının idarəetməsi, korporativ təlimlər kimi bir çox sahədə müştərilərə dəstək verir.

 

“Glorri MMC” isə işəgötürmə proseslərini bir mərkəzdən idarə edən çevik və rahat platformadır. Bu platforma işə götürmə prosesinin hər bir mərhələsində müştərilərə dəstək və məsləhət verməklə ölkədəki ən qabaqcıl işə qəbul proseslərini avtomatlaşdıran platformadır.

 

İki şirkət arasındakı bu əməkdaşlıq müştərilərimizə daha geniş və keyfiyyətli xidmət təklif etməyə imkan verəcək. “U&R Company”-nin 1C ERP proqram təminatı sahəsindəki təcrübəsi və “Glorri MMC” şirkətinin işə qəbul sahəsindəki peşəkar yanaşması müştərilərə bu prosesi daha effektiv və uğurlu həll etməyə kömək edəcək.

 

Bu işbirliyinin həm “U&R Company”, həm də “Glorri MMC” üçün uğurlu strateji inkişafa dəstək olacağına inamımız böyükdür. Daha çox müştəriyə dəstək və həll təklif etmək üçün gücümüzü birləşdirdik!

 

Yeni əməkdaşlığımızın müştərilərimizə faydalı olmasını səbirsizliklə gözləyirik. Birlikdə daha da güclü olacağıq və müştərilərimizə sürətli, effektiv və innovativ həllər təqdim edəcəyik.

 

Alternate Text

"Avromed"lə əməkdaşlıq dəstək mərhələsində davam edəcək.

"U&R Company" və "Avromed" şirkəti 2022-ci ilin sentyabr ayından başlanan ERP layihəsini uğurla tamamlamış və aşağıda qeyd olunan modulların tətbiqi prosesi dəstək mərhələsinə keçmişdir.

 

Layihənin meneceri: Kamran Məmmədov

Layihənin texniki əməkdaşı: Könül Rəsulzadə

 

Tətbiq olunan standart modullar:

 

🔸Anbar və sifarişlər

🔸HR və Payroll

🔸Pul vəsaitləri

🔸Maliyyə və mühasibatlıq

🔸Vergi

🔸Əsas vəsaitlər

🔸Satış

🔸Mobil APP

🔸Rəhbərlik monitoru

🔸Büdcə

🔸Administrasiya

 

Layihə çərçivəsində tətbiq olunan əlavə yeniliklər:

 

✅ İnternet Banking (Paşa Bankla inteqrasiya)

✅ 1C ticarətin idarəedilməsi bazasından məlumatların 1C ERP bazasına inteqrasiyası 

✅ Sənədlərin kütləvi yüklənməsinin təmin edilməsi

✅ Müqayisəli maliyyə hesabatlarının tərtib olunması

✅ Əmək haqqı üzrə təşkilati strukturun yaradılması

✅ Xidmət alışlarının biznes prosesdən keçirilməsinin və təhvil-təslimin sistem üzərində əks olunmasının təmin edilməsi

Alternate Text

Daha bir layihə uğurla tamamlandı.

“U&R Company” və “Cyberpoint” şirkətləri “ERP” layihəsini uğurla bitirib, dəstək mərhələsinə keçib. Layihənin meneceri Günel Qəribova,  layihənin texniki əməkdaşı isə Ramin Hacaievdir.  Layihənin dəstək mərhələsi aşağıda qeyd olunan modulların tətbiqi prosesi ilə davam edəcək.

Tətbiq olunan standart modullar:

 🔸Anbar və satınalma

🔸Satış

🔸Əsas vəsait

🔸Pul vəsaitləri

🔸Maliyyə

🔸Vergi

🔸İnsan resursları

 Layihə çərçivəsində tətbiq olunan əlavə yeniliklər:

 

✅ Anbar uçotunun ştrix-kodla aparılması, yəni anbara mədaxil-məxaric, yerdəyişmə kimi əməliyyatlar materialların ştrix-kodlarını oxumaqla həyata keçirilir

✅ Smeta sənədi əsasında satışların formalaşması

✅ Forma-2 aktının hazırlanması

✅ Əmək haqqının layihələrə görə allokasiyası

✅ Fingerprint inteqrasiya

Alternate Text

“Çinar Park ” Biznes Mərkəzi ilə əməkdaşlığa başlandı.

Yeni əməkdaşlıq çərçivəsində “1C” proqramına inteqrasiya ediləcək əməliyyatlara aşağıdakılar daxildir:

🔸Anbar və satınalma əməliyyatları;

🔸Satış əməliyyatları;

🔸Pul vəsaitləri əməliyyatları;

🔸Büdcə;

🔸Vergi əməliyyatları;

🔸İnsan resurslarının idarə olunması və əmək haqqı hesablanması;

🔸Rəhbərlik monitoru və hesabatları;

🔸Maliyyə və mühasibatlıq;

🔸Əsas vəsaitlərin idarə olunması.

Xüsusi olaraq, bu layihə çərçivəsində, “Çinar Park” Biznes Mərkəzinin “Kapitalbank” və “Xalq Bank” hesablarına hesab qalıqlarının yüklənilməsi və bankda ödəniş tapşırıqlarının avtomatik olaraq yaradılması kimi məlumatlar toplusunun “1C” proqramına inteqrasiyası təmin ediləcək.

Alternate Text

“FMG” şirkəti ilə əməkdaşlığın növbəti mərhələsinə başlandı.

Daşınmaz əmlak sektorunun aparıcı şirkətlərindən olan "Facility Management Group"- "FMG" ilə əməkdaşlıq müqaviləmiz yeniləndi. Müqaviləyə görə, daşınmaz əmlakın icarəsi ilə əlaqəli biznes  prosesinin, təsdiqlərin, nəzarətin və hesabatların avtomatlaşdırılması, sistemdə mövcud olan digər modullarla əlaqələndirilməsi üçün aşağıdakı imkanlar yaradılıb:

- Əmlak profili (burada əks olunur: əmlakın adı, ünvanı, sahəsi, obyekt sayı və sahəsi, vəziyyəti, icarə vəziyyəti, xidmətlər, şəkillər, mülkiyyətçi adı, əlavə qeydlər);

- Qiymət cədvəli (burada əks olunur - minimum qiymət, qüvvədə olma müddəti);

- İcarə prosesi;

- Əmlak kitabçası;

- Əmlakın yaradılması;

- Əmlak məlumatlarının dəyişdirilməsi;

- Obyektlərin yaradılması;

- Obyekt qiymətlərinin qeydə alınması;

- Hesabatlar.

Bu layihənin icrasında əsas məqsəd əmlakın icarə prosesində əməliyyat, təsdiq və hesabatlılıqda avtomatlaşmanı təmin etməkdən, nəzarəti, funksiyaları əlavə etməkdən və hazır hesabatlar əldə etməkdən ibarət olub.

 

Alternate Text

“U&R Company” sertifikatla təltif edilib.

Şirkətimizə  “Caspian Energy Club” tərəfindən təşkil edilən "B2G" forumunda yeni üzv sertifikatı verilib.

“U&R Company” avtomatlaşdırılması, sahələr üzrə həll  vasitələrinin tətbiqi, “1C proqram təminatı istifadəçilərinin müşayiəti və onlara dəstək göstərilməsi xidmətlərini verir. Şirkət “1C: Müəssisə 8” platformalarında istifadəçilər və developerlər üçün  təlimlər sahəsində də zəngin təcrübəyə sahibdir.

Alternate Text

“Azerbaijanairlines” şirkəti üçün “1C” platformasında “HR and Payroll” modulu tətbiq edilir.

“U&R Company” ölkənin qabaqcıl şirkətlərindən olan "Azerbaijanairlines" ilə uğurlu işbirliyi həyata keçirib. Bu əməkdaşlıq çərçivəsində "1C" platformasında "HR" and "Payroll" modulunun qurulması nəzərdə tutulub.

Modul aşağıdakı kimidir:

- Təşkilati strukturun qurulması;

- FİN əsasında işçi məlumatların əldə olunması;

- Əmr sənədlərinin yaradılması;

- Çap formalarınn avtomatlaşdırılması;

- İş vaxtının uçotu, davamiyyət cədvəlinin qurulması;

- Mükafatların, tutulmaların, vergi ayırmalarının hesablanması;

- "Payslip"-lərin göndərilməsi;

- Hesablar (vahid bəyannamə, statistika, davamiyyət, əmək haqqı və s.)

Qeyd edək ki,  xüsusi olaraq işçi heyətinin uçuş saatları haqqında məlumatlarının “1C” proqram təminatına inteqrasiyası həyata keçirilir.

Alternate Text

Artıq “Mc Donald’s” da xidmətlərimizdən istifadə edir.

“U&R Company” dünyanın məşhur fast- food markalarından olan “Mc Donalds” şirkəti ilə işbirliyinə imza atıb.

Əməkdaşlıq çərçivəsində aşağıdakı modullar tətbiq edilir.

- Anbar və satınalma əməliyyatları;

- Satış əməliyyatları;

- Pul vəsaitləri əməliyyatları;

- Büdcə;

- Vergi əməliyyatları;

- İnsan resurslarının idarə olunması və əmək haqqı hesablanması;

- Rəhbərlik monitoru və hesabatları;

- Maliyyə və mühasibatlıq;

- Əsas vəsaitlərin idarə olunması.

Layihə çərçivəsində məhsulların satışı, xammalların alışı, anbar qalığı, işçilərin giriş- çıxış saatları və s. kimi məlumatlar toplusunun “1C” proqramına inteqrasiyası təmin edilib.

Alternate Text

“Cyberpoint.az” “ERP” proqram təminatının tətbiqinə davam edir.

“U&R Company”-nin "cyberpoint.az" ilə başladığı uğurlu əməkdaşlıq çərçivəsində tətbiq edilən modullar aşağıdakılardan ibarətdir:

- Anbar və satınalma əməliyyatları;

- Satış əməliyyatları;

- Pul vəsaitləri əməliyyatları;

-  Büdcə;

-  Vergi əməliyyatları;

- İnsan Resurslarının idarə olunması və əmək haqqı hesablanması;

- Rəhbərlik monitoru və hesabatları;

- Maliyyə əməliyyatları;

- Əsas vəsaitlərin idarə olunması.

Layihə icrasında tətbiq edilən xüsusi xidmətlər aşağıdakılardır:

1. Anbar sifarişində “Ştrix kodlarla anbara mədaxil və məxaric” və “Kontragentlərin qiymətləndirilməsi”;

2. Satış modulunda “Smeta forma 2 aktının formalaşdırılması”;

3. İR və əmək haqqı hesablanması modulunda “İşçilərin layihələrə görə vaxt bölgüsünün aparılması”;

4. Büdcə modulunda “Büdcə hesabatlarının yaradılması”.

2022-ci ilin oktyabr ayından başlayan layihə hazırda da davam edir.

Alternate Text

"URC Company"-dən işlərinizi asanlaşdıracaq yeni vasitə- “İnternet banking” texnologiyası.

“U&R Company” tərəfindən tətbiq edilən “1C ERP” proqram təminatında, ölkənin qabaqcıl banklarından biri olan “PASHA Bank”-la onlayn inteqrasiya imkanı yaradılıb. Artıq bu sistemdən digər partnyorumuz olan “Avromed” şirkətində də istifadə edilməyə başlayıb.

“1C” proqramı ilə inteqrasiyanın yaratdığı üstünlüklər aşağıdakı kimidir:

- Real zamanda bank qalıqları haqqında məlumatın alınması;

- Təhlükəsiz və rahat üsulla ölkədaxili və beynəlxalq köçürmələrin həyata keçirilməsi;

- Bank çıxarışlarının avtomatik olaraq “1C” proqramında əks olunması;

- Ödəniş tapşırıqlarına istənilən təsdiq alqoritminin əlavə edilməsi;

- Biznesin sürətli və vaxt itirmədən bir mərkəzdən idarə edilməsi;

- Ödəniş tapşırıqlarının sistem üzərindən hazırlanıb toplu şəkildə “internet bankinq”ə inteqrasiyası;

- Həm ölkə daxili, həm də xarici köçürmələrin sistem üzərindən “internet bankinq”ə daxil olmadan edilməsi;

- Vaxta qənaət, “manual” əməliyyatların avtomatlaşdırılması.

Alternate Text

“1C ERP” proqram təminatında kontragentlər avtomatik yaradılır.

“1C ERP” proqram təminatı üzrə kontragentlərin yaradılmasında məlumatlar İnternet Vergi İdarəsinə inteqrasiya edilir. Bəs bu prosesin hansı üstünlükləri var?  

Üstünlüklərin sıralanması aşağıdakı kimidir:

  • Kontragent məlumatlarının avtomatik əldə olunması zaman amilinin və iş prosesinin produktivliyindən xəbər verir.
  • Proses zamanı əl ilə daxil edilən məlumatların yaradacağı potensial xəta riski ortadan qalxır.
  • Kontragent məlumatlarının avtomatik əldə edilməsi yazılması vacib olan məlumatların qarşılıqlı olaraq əlavə edilməsini təmin edir.
  • Kontragent məlumatlarının avtomatik əldə olunması məlumatların təhlükəsiz əlavə olunmasını təmin edir.

Bu üstünlüklər İnternet Vergi İdarəsi ilə “ERP” proqram təminatının inteqrasiyasının iş proseslərinin təkmilləşdirilməsi və məlumatların uyğun şəkildə daxil edilməsi üçün  ən optimal olduğunu bir daha göstərir. Bu proses kontragentlərin yaradılması prosesini daha da asan və sürətli həll etməyə kömək edir.

 

Alternate Text

Uğurla davam edən daha bir əməkdaşlıq.

“U&R Company” daha bir uğurlu işbirliyinə imza atıb. Tibb sektorunun uğur qazanmış şirkətlərindən olan  "Avromed"- lə olan bu əməkdaşlıq çərçivəsində “1C ERP” sistemi üzərindən tətbiq edilən modullar aşağıdakılardan ibarətdir:

✅️Anbar və satınalmaların idarə olunması;

✅Tədarükçülərin qiymətləndirilməsi;

✅️Satış əməliyyatlarının idarə olunması;

✅Müqavilələr üzrə uçot və hesabatlar;

✅️Pul vəsaitləri əməliyyatları;

✅️Büdcə və nəzarət;

✅️Mühasibatlıq əməliyyatları və idarə olunması;

✅️Kadrlar və əmək haqqı hesablanması;

✅️Vergi əməliyyatları;

✅️İR idarə olunması və əmək haqqı hesablanması;

✅️Banklarla inteqrasiya;

✅Elektron Qaimə Faktura sistemi ilə inteqrasiya və yoxlamalar;

✅Ticarətin idarəedilməsi sistemi ilə qarşılıqlı inteqrasiya;

✅Pərakəndə satış üzrə verilənlər bazası ilə inteqrasiya;

✅ƏMAS sistemi ilə inteqrasiya;

✅Power BI ilə inteqrasiya;

✅️Rəhbərlik monitoru və hesabatları;

✅️Mobil tətbiq.

Qeyd edək ki, "1C ERP" proqram təminatına ilkin olaraq, 100 nəfər istifadəçinin qoşulması nəzərdə tutulub.

Alternate Text

“U&R Company” “Caspian Energy Club”a üzv oldu.

Qeyd edək ki, “Caspian Energy Club” Xəzər dənizi, Qara dəniz və Baltikyanı dövlətlərin ərazisində fəaliyyət göstərən, dünyanın 50 ölkəsindən 5000- dən çox şirkət və təşkilatı birləşdirən regional təşkilatdır.

“U&R Company”  isə 2013-cü ildən bəri 70- dən artıq müəssisənin 100- dən çox layihəsini avtomatlaşdırıb. Biz partnyorlarımıza yeni korporativ həllər təklif etməklə yanaşı, işgüzar əlaqələrimizi genişləndirməkdə də davam edirik.

“Caspian Energy Club”la olan əməkdaşlığımızın davamlı və uğurlu olmasını arzulayırıq.

Alternate Text

“U&R Company” Türkiyədə zəlzələdə zərər çəkənlərə ianə etdi.

Fevralın 6- da qardaş ölkə Türkiyənin bir neçə şəhərində baş vermiş güclü zəlzələ nəticəsində minlərlə insan həlak olmuş, yaralanmış və evsiz qalmışdır.

“U&R Company” adından həlak olanların ailələrinə və yaxınlarına, qardaş Türkiyə xalqına başsağlığı verir, yaralananlara şəfa diləyir, zəlzələnin nəticələrinin tezliklə aradan qaldırılmasını arzulayırıq.

Alternate Text

“1C” proqram təminatında borc bildirişləri E- mail, WhatsApp və SMS vasitəsilə göndərilir.

Sürətli iş prosesini ləngitməmək və yaranacaq bir sıra problemlərin qarşısını öncədən almaq üçün tərəfdaşınız olan şirkət və ya təşkilatlara borcları haqqında bildiriş göndərərək məlumat və xatırlatma verə bilərsiniz. Bu, borclara daha daha rahat nəzarət etmək imkanı yaradır. Eyni zamanda, proses vaxt itkisinin qarşısını almaqla yanaşı, lazımsız kargüzarlıq işlərindən də xilas edir. “1 C” proqram təminatı ilə bildirişlərin göndərilməsi üç yolla mümkündür.

E-mail, WhatsApp və SMS. 


E-mail vasitəsilə bildirişlərin göndərilməsində heç bir ödəniş tələb olunmadığı üçün əksər şirkətlər və təşkilatlar daha çox bu üsuldan istifadə edir.

 

WhatsApp vasitəsilə bildirişlərin göndərilməsinin bizneslər üçün əsas üstünlükləri:

Ani çatdırılma: Bu zaman bildirişlər dərhal alıcının telefonuna çatdırılır və sifariş yeniləmələri və ya görüş xatırlatmaları üçün effektiv olur.

Daha çox açılma və cavab dərəcələri: “WhatsApp” mesajları digər ünsiyyət formaları ilə müqayisədə yüksək açılma dərəcəsi və cavab nisbətinə malik olduğundan geridönüşlər daha çoxdur.

İki tərəfli ünsiyyət: Proses ünsiyyətə imkan verdiyi üçün müəssisələr öz müştərilərindən və ya işçilərindən cavab ala bilərlər. Bu, şirkətlərə kommunikasiya strategiyalarını və müştəri təcrübəsini təkmilləşdirməyə kömək edir.

SMS vasitəsilə bildirişlərin göndərilməsinin üstünlükləri aşağıdakı kimidir:

Ekonomik: Proses telefon zəngləri və ya çap materialları kimi ənənəvi ünsiyyət üsullarından daha sərfəlidir.

Effektiv:  SMS mesajları 1C proqram təminatından istifadə edilməklə  tez və asan göndərilə bilər. Bu isə biznesdə vaxt və səylərə qənaət etməyə imkan verir. Müştərilər və ya işçilərlə tez və effektiv ünsiyyət qurmalı olan bizneslər üçün bu xüsusilə faydalıdır.

Fərdiləşdirmə: Proses fərdiləşdirilə və alıcının adını və ya digər məlumatları ehtiva edir. Bu, şirkətlərə müştəriləri üçün daha fərdiləşdirilmiş və cəlbedici təcrübələr yaratmağa kömək edə bilər.

Avtomatlaşdırma: 1C proqram təminatı SMS mesajlarının göndərilməsi prosesini avtomatlaşdırmaq üçün də istifadə edilə bilər. Bu, görüş xatırlatmaları və ya marketinq mesajları kimi özünü əks etdirir.

Artan məşğulluq: Bu proses müəssisələrə yeni müştərilərin və ya işçilərin cəlb edilməsini də artıra bilər.

Alternate Text

“1C” proqram təminatı vasitəsilə FİN nömrə ilə işəqəbul prosesi.

Şəxsiyyət vəsiqəsində qeyd edilən məlumatlarının avtomatik əldə olunması zaman amilinin və iş prosesinin produktivliyindən xəbər verir.

  • Proses zamanı əl ilə daxil edilən məlumatların yaradacağı potensial xəta riski ortadan qalxır.
  • Şəxsiyyət vəsiqəsində qeyd edilən məlumatlarının avtomatik əldə edilməsi yazılması vacib olan məlumatların qarşılıqlı olaraq əlavə edilməsini təmin edir.
  • Şəxsiyyət vəsiqəsində qeyd edilən məlumatlarının avtomatik əldə olunması məlumatların təhlükəsiz əlavə olunmasını təmin edir.
  • “Asan imza” vasitəsilə FİN məlumatları inteqrasiya edir.

Şirkətimiz tərəfindən təqdim olunan “1C ERP” proqram təminatı giriş- çıxışı çox olan iri ticarət mərkəzlərində də uğurla istifadə edilə bilər.

Alternate Text

“Unico CJSC” şirkəti də əməkdaşlıqda yeni modulun tətbiqinə başladı.

Şirkətlə olan işbirliyində “1C ERP” proqram təminatı üzrə “Performans qiymətləndirmə mexanizminin tətbiqi” modulu icra edilib.  "Unico CJSC" şirkətinin İnsan Resursları və İnzibati məsələlər üzrə rəhbəri Kamil  Hüseynov bu haqda bildirib ki,  proqram vasitəsilə biznes tapşırıq verilən əməkdaşları izləmək imkanı qazanıblar: “Sistem onların işlərini qiymətləndirir və biz bununla yarana bilən təlim ehtiyaclarını müəyyənləşdirə bilirik. Bundan başqa, onların karyera imkanlarını da diqqətdə saxlayırıq. Bütün bunlar isə biznesin inkişafına təkan verən amillər hesab olunur”.

"Unico CJSC" şirkəti üçün həyata keçirilmiş xidmətlər aşağıdakılardan ibarətdir:
✅️ Şirkət daxili tapşırıqların sistemləşdirilməsi;
✅️ Tapşırıqların izlənmə monitorları;
✅️ Tapşırıqların qiymətləndirilməsi;
✅️ İclasların sistemləşdirilməsi;
✅️ İş keyfiyyətinin izlənməsi.


 

Alternate Text

“Taghiyev Operating Company” MMC ilə birgə layihə gerçəkləşdirildi.

“U&R Company” neft- qaz sahəsində fəaliyyət göstərən “Taghiyev Operating Company” MMC ilə uğurlu layihə həyata keçirdi. Layihə çərçivəsində “1C” proqram təminatı üzərindən “İnsan resursları və əmək haqqının hesablanması” modulu tətbiq edildi. 

Həyata keçirilmiş xidmətlər aşağıdakılardan ibarətdir:

✅️Strukturun qurulması;

✅️İşçi məlumatlarının sistemə daxil edilməsi;

✅️Müxtəlif növ sənədlərin hazırlanması;

✅️İş vaxtının uçotu;

✅️Əmək haqqı üzrə məlumatların sistemdə işlənməsi;

✅️Müxtəlif xarakterli hesabatların təqdim edilməsi;

Mart ayında başlayan layihə qısa zamanda tamamlanaraq dəstək mərhələsinə keçirildi.

Alternate Text

TOPAZ “U&R Company”nin xidmətlərindən yararlanır.

Yerli müəssisələrin təsərrüfat fəaliyyətində mühasibat uçotunun tətbiqi və yeni həllərin işlənib hazırlanması sahəsində ixtisaslaşmış “U&R Company”nin əməkdaşlıq etdiyi növbəti şirkət “TOPAZ” ticarət nişanı ilə tanınan “Caspiantech” QSC-dir.

“U&R Company” tərəfindən ölkənin ilk qanuni idman mərc oyunu operatoru olan “TOPAZ”a təqdim edilmiş xidmətlər:

✅️ “1C” proqram təminatında sənədlərin işlənməsi funksiyasının izahı

✅️ Maliyyə və mühasibatlıq üzrə dəstəyin göstərilməsi

✅️ İnsan resurslarının idarə olunması ilə bağlı dəstəyin göstərilməsi

✅️ Texniki dəstəyin göstərilməsi

✅️ Yeni istəklərin icra edilməsi

Qeyd edək ki, “U&R Company” və “TOPAZ” arasında əməkdaşlıq ötən ilin yanvar ayında başlanılmış və sadalanan xidmətlərin həyata keçirilməsi prosesi cari ilin iyul ayının sonlarında yekunlaşaraq, dəstək mərhələsinə keçmişdir.

“Caspiantech” QSC-nin ticarət nişanı olan “TOPAZ” 2011-ci ildə Azərbaycanda ilk və yeganə qanuni idman mərc oyunu operatoru kimi fəaliyyətə başlayıb. Hazırda bütün Azərbaycan üzrə “TOPAZ”-ın təxminən 500-ə yaxın eksklüziv satış agenti var.

Alternate Text

Uğurla gerçəkləşdirilən daha bir əməkdaşlıq.

“U&R Company”nin xidmətlərini uğurla təqdim etdiyi növbəti şirkət “MP Group” oldu. 

“MP Group” şirkəti üçün “U&R Company” tərəfindən həyata keçirilmiş xidmətlər: 

✅️ “1C: ERP” sisteminin tətbiqi

✅️ Daşınmaz əmlakın idarə edilməsi prosesinin avtomatlaşdırılması

✅️ Maliyyə və mühasibatlıq üzrə dəstəyin göstərilməsi

✅️ İnsan resurslarının idarə olunması ilə bağlı dəstəyin göstərilməsi

✅️ Texniki dəstəyin göstərilməsi

✅️ Yeni istəklərin icra edilməsi

Hazırda dəstək mərhələsində olan əməkdaşlıq ötən ilin sonlarında başlanılmış və sadalanan xidmətlərin həyata keçirilməsi prosesi bu ilin may ayında yekunlaşmışdır.

Alternate Text

"ADY Express" şirkəti ilə olan əməkdaşlıq artıq dəstək mərhələsinə keçib.

Peşəkarlıq, davamlı təkmilləşmə və keyfiyyət dəyərlərinə əsaslanan “ADY Express”  ilə həyata keçirilən layihə uğurla tamamlanıb və əməkdaşlığımız dəstək mərhələsinə keçib.

1C sistemi üzərindən tətbiq etdiyimiz modullar aşağıdakılar kimidir:

 


✅️ Anbar və satınalmaların idarə edilməsi;
✅️ Əsas vəsaitlərin idarə olunması;
✅️ İstehsal;
✅️ Satış əməliyyatları;
✅️ Pul vəsaitləri əməliyyatları;
✅️ Büdcə və nəzarət;
✅️ Maliyyə və mühasibatlıq;
✅️ Kadrlar və əmək haqqı hesablanması;
✅️ Vergi əməliyyatları və “www.e-taxes.gov.az” saytı ilə inteqrasiya;
✅️ Vaqon və yükdaşıma;
✅️ Elektron sənəd dövriyyəsi;
✅️ Mobil tətbiq.

Nəqliyyat və logistika sahəsinin liderlərindən olan “ADY Express” ilə əməkdaşlığımız ötən ilin əvvəllərindən başlayıb və sadalanan modulların tətbiqi prosesi artıq dəstək mərhələsinə keçib.

Alternate Text

“U&R Company” tərəfindən yeni funksional xidmət.

Yerli müəssisələrin təsərrüfat fəaliyyətində mühasibat uçotunun tətbiqi və yeni həllərin işlənib hazırlanması üzrə ixtisaslaşmış “U&R Company” tərəfindən işçi heyəti ilə funksional iş mühitinin formalaşdırılması üçün “Şəxsi kabinet” portalı təqdim olunmuşdur.

Bu portal şirkət əməkdaşlarının insan resursları şöbəsi ilə elektron şəkildə qarşılıqlı əlaqəsi məqsədilə yaradılmış bir xidmətdir.

Mövcud 1C ERP proqram təminatı ilə inteqrasiya edilmiş portal, şirkətin işçi heyətinin strukturlaşmış şəkildə rahat idarə olunması, eləcə də əməkdaşların sözügedən sistemdən özlərinə aid məlumatları, sənədləri artıq vaxt sərf olunmadan əldə etməsi üçün imkanlar yaradır. 

Portal vasitəsilə əməkdaşlar əmək haqqı üzrə gəlirlər və tutulmalara nəzər yetirə, qalmış məzuniyyət günlərinə nəzarət edə, işə davamiyyət və şəxsi məlumatlardakı dəyişiklik haqqında insan resursları şöbəsini xəbərdar edə, şirkət daxili vakaniyalar barədə dərhəl məlumat ala və digər xidmətlərdən yararlana bilərlər.

“Şəxsi kabinet”in üstünlükləri:

✅️ Şirkət daxilində proseslərin sadələşdirilməsi

✅️ İşçi heyəti üçün gərəkli funksiyaların bir platformada cəmlənməsi

✅️ Əməkdaşların əmək haqqı, məzuniyyət və s. məlumatlarla bağlı dəyişiklikləri tez və rahat əldə etməsi

✅️ İşçi heyəti tərəfindən gələn sorğuların qısa zamanda qəbulu və cavablandırılması

✅️ İşəgötürənin imicinin yüksəlməsi

✅️ İşəgötürən və işçi arasında şəffaf ünsiyyət

✅️ API vasitəsilə istənilən ERP sistemi ilə inteqrasiya

"U&R Company" tərəfindən təqdim edilən “Şəxsi kabinet” portalı müəssisənizin iş prosesini daha yüksək səviyyəyə çatdıracaq.

Sizə nə lazım olduğunu yaxşı bilirik və həllərimizi buna uyğun təqdim edirik!
 

Alternate Text

Kapital bank ilə 1C inteqrasiya.

 “U&R Company”-nin tətbiq etdiyi "1C ERP" proqram təminatında ölkənin qabaqcıl banklarından biri olan Kapital bank ilə artıq onlayn inteqrasiya imkanı yaradılmışdır.

Bəs "1C" proqramı ilə inteqrasiya nədir?

İnteqrasiyanın yaratdığı üstünlüklər:
✅ Real zamanda bank qalıqları haqqında məlumatın alınması
✅ Təhlükəsiz və rahat üsulla ölkədaxili və beynəlxalq köçürmələrin həyata keçirilməsi
✅ Bank çıxarışlarının avtomatik olaraq 1C proqramında əks olunması
✅ Ödəniş tapşırıqlarına istənilən təsdiq alqoritiminin əlavə edilməsi
✅ Əmək haqqı və biznes kart sifarişlərinin edilməsi
✅ Biznesin sürətli və vaxt itirmədən bir mərkəzdən idarə edilməsi

Yeniliklərdən xəbərdar olmaq üçün bizi izləməyə davam edin.

Əməkdaşlıq üçün :
📞 +994123100269
📩 [email protected]

Alternate Text

“URC” şirkəti “Bravo Supermarket” şəbəkəsi üçün Təchizatçı portalı sistemini tətbiq etdi.

“Bravo” Supermarketlər şəbəkəsi artıq bu işdə professionallığına güvəndiyi “U&R Company” komandasını seçərək, mütəmadi olaraq yenilənən “Supplier Portal” (Təchizatçılar üzrə portal) proqram təminatından yararlanır.

Ümumiyyətlə, təchizatçılarla işləmək biznes üçün bahalı, vaxt aparan, yorucu və riskli işdir. Təchizatçı sayı çox olduqca təchizat zəncirinin idarəedilməsi üçün maliyyə departamenti heyətinin üzərinə - qeydiyyat, büdcə və mühasibat uçotunun tərtibindən tutmuş hesabat, texniki xidmət və normativ tələblərə uyğunlaşma məsələlərinə qədər böyük yük düşür. Təchizatçılarla əməkdaşlıq üçün elə bir intellektual portal qurulmalıdır ki, orada həm təchizatçılar əsas məlumatlarını saxlaya, gündəlik əməliyyatlarını icra edə bilsin, həm də birgə əməkdaşlıqdan maksimum fayda əldə edilsin.

Təklif olunan “Supplier Portal” proqram təminatı müəssisələrin fəaliyyət üsulunu daha səmərəli etməyə unikal imkanlar verir. Portal vasitəsilə hər bir təchizatçının özünəxidmət imkanı təmin edilir, yəni təchizatçılar öz məlumatlarını müstəqil şəkildə yeniləyə - öz hesab-fakturaları ilə bağlı bütün lazımi status yenilənmələrinə özləri daxil ola bilir, artıq bununla bağlı müəssisə üzərinə yük düşmür. Eyni zamanda, müəssisənin də bu məlumatları əvvəlki kimi nəzarətdə saxlama hüququ proqram təminatı vasitəsilə təmin olunur.

Bu, bütün tərəflər üçün iş yükünün minimuma endirilməsi ilə yanaşı, həm də məlumat dəqiqliyi və iş səmərəliliyi deməkdir.

Proqram təminatının texnoloji standart göstəricisi

Sistem istifadəçiləri və sistem məlumatlarının təhlükəsizliyinin təmini məqsədilə SQL Injection, Cross-site scripting, Cross-site Request Forgery və s. digər kənar müdaxilə üsullarına qarşı müvafiq tədbirlər görülür.

Proqram təminatı ilkin versiyada 400 nəfər istifadəçi üçün nəzərdə tutulur. Lakin bununla bağlı heç bir limitlənmə yoxdur. Ehtiyac olduğu təqdirdə, istifadəçi sayı artırıla bilər.

“Bravo” tərəfindən URC komandasına həvalə edilən tapşırıq üzrə görülmüş işlər:

  • Müəssisənin sifariş sənədi (Purchase order) və anbara qəbul məlumatlarının e-qaimələrlə əlaqələndirilmə prosesi avtomatlaşdırıldı.
  • Dublikat ödənişlər aradan qaldırıldı.
  • Müəssisənin informasiya, analitik və idarəetmə fəaliyyətinin səmərəliliyi optimallaşdırıldı.
  • Təchizatçılar tərəfindən e-qaimələrin kütləvi olaraq portal vasitəsi ilə avtomatik göndərilməsi təmin edildi.
  • Müəssisənin e-qaimə hesabatını formalaşdırmaq üçün mövcud fəaliyyət göstəriciləri və iş prosesi modeli avtomatlaşdırıldı.
Alternate Text

Elektron qaimə üçün vergilər sisteminə keçidə ehtiyac qalmadı.

Rəqəmsallaşma dövründə artıq ənənəvi hesab-faktura əməliyyatları da texnologiyanın yeniliklərindən kənarda qalmamış, proses elektronlaşmışdır. 

Belə ki, AR Vergi Məcəlləsinə əsasən sahibkarlıq fəaliyyətini həyata keçirən hüquqi və fiziki şəxslər tərəfindən mal, iş və xidmətlər ilə əlaqədar sizə göndərilmiş elektron qaimələri artıq İnternet Vergi İdarəsi portalına daxil olmadan birbaşa, sadəcə bir proqram məhsulundan istifadə etməklə bazanıza yükləyə, uçotunu apara bilərsiniz.

Bu imkanı sizə “U and R Company” şirkəti tətbiq etdiyi ERP sistemi vasitəsilə təmin edir.

Elektron-qaimə sənədlərinin ERP sistemində avtomatik yüklənməsinin sizə konkret olaraq nə kimi əhəmiyyəti olacaqdır:

  • e-qaimə uçotu, öhdəlik sənədləri ilə məbləğ uzlaşmaları aparılacaq;

  • iş prosesində yarana biləcək mexaniki səhvlər öncədən aradan qaldırılacaq;

  • təkrar ödənişlərin qarşısı alınacaq;

  • vaxta qənaət;

  • sənəd arxivinə sürətli çıxış;

  • bir kliklə elektron qaimənin detallarına baxış və çap etmə imkanı təmin ediləcəkdir.

Bu üsulun tətbiqi elektron qaimələrin sistemə avtomatik yüklənməsi və uçotunun aparılması, ƏDV bəyannamələrinin hazırlanaraq göndərilməsi və e-qaimələrin əvəzləşdirilməsi işində son dərəcə əhəmiyyətli olacaqdır.

Alternate Text

Əkinə yararlı torpaq sahələrinin idarəetmə sistemi artıq naviqator-xəritə vasitəsilə tənzimlənir.

Son zamanlar aqrar sahəyə dövlət tərəfindən böyük dəstək və aparılmış çoxsaylı aqrar islahatlar nəticəsində torpaq sahələri əkin dövriyyəsinə daha çox cəlb olunmuşdur. Əkinə yararlı torpaq sahələrinin geniş yayılması sahibkarlığın inkişafına səbəb olmuşdur.

Azərbaycanın kənd təsərrüfatında bitkiçilik heyvandarlığa nisbətən daha çox inkişafdadır. Kənd təsərrüfatı məhsullarının 61%-i bitkiçiliyin, 39%-i isə heyvandarlığın payına düşür.

Ölkənin kənd təsərrüfatı üzrə tam ixtisaslaşmış sahələri - pambıqçılıq, meyvəçilik, üzümçülük, tərəvəzçilik, tütünçülükdür. 

Kənd təsərrüfatında məhsuldarlığı, gəlirləri artırmaq, daha sürətli inkişafı təmin etmək məqsədilə bir sıra innovativ metodlardan istifadə olunmağa başlanmışdır. 

Əkin sahələrinin idarə edilməsi üzrə zəruri kartoqrafik məlumatların operativ təhlili üçün torpaq sahələrinin xəritələşdirilməsi və eyni zamanda da, rəqəmsallaşdırılmasına ehtiyac yaranır, bu da müvafiq proqram təminatı tələb edir. 

“U and R Company” şirkəti 1C proqram təminatı platformasında torpaq sahələri üzrə koordinatların relyef xəritəsi üzərindən müşahidəsi və nəzarəti işini daha əlçatan etmək məqsədilə bir çox imkanlar təklif edir.

URC-nin bu dəfə təklif etdiyi 1C proqram məhsulundan istifadə etməklə kənd təsərrüfatı təyinatlı torpaq sahələrinin uçot işini tam olaraq avtomatlaşdırmaq mümkündür. Prosesin avtomatlaşdırılması əkin sahələri üzrə məhsulların keyfiyyətinə nəzarəti gücləndirməyə, əsassız xərcləri aradan qaldırmağa, istehsal həcmini və əlbəttə ki, şirkətin ümumi mənfəətini artırmağa imkan verəcəkdir. 

1C proqramı üzrə tətbiq olunan bu metodun üstünlükləri nələrdir :

  • torpaq sahəsinin idarə olunması və ona nəzarət;
  • məlumatlara sürətli keçid;
  • məhsul bazasına daimi nəzarət;
  • vaxt rejimini səmərəli tənzimləmə;
  • ümumi işin icrasının təhlili və qiymətləndirilməsi;
  • biznesin cari vəziyyətinin doğru analiz olunması.      

Tətbiqin köməyi ilə kənd təsərrüfatı sahəsi üzrə fəaliyyətinizi sürətləndirə, aqrar sahə ilə bağlı həyata keçirdiyiniz bütün hesablama və ödəniş əməliyyatlarına nəzarəti asanlaşdıra bilərsiniz. Bəzən əmlak sahibinin əkin üçün satın almış olduğu bağ sahəsinin yerləşdiyi ərazi dövlət reyestrindən çıxarış sənədində göstərilmiş ərazi ilə üst-üstə düşmür. Məhz belə uyğunsuzluqları öncədən müəyyənləşdirib, lazımi tədbirlər görərək bu halların qarşısını almaq üçün bu proqram metodu çox əhəmiyyətlidir. Özündə peyk rejimi ilə görüntünü dəstəkləyən bu üsul ilə bənzər hallardan sığortalanmaq mümkündür.

Naviqator-xəritə üsulu ilə işləyən bu metod lazımi məlumatlara 1 kliklə keçidi təmin edir :

  • torpaq sahəsinin yerləşdiyi ərazi;
  • ümumi sahəsi;
  • suvarma sisteminin olub-olmaması;
  • ağac sahəsi üzrə göstərici;   
  • bazar dəyəri;
  • gəlirlilik, məhsuldarlıq əmsalı;
  • dövlət reyestrində qeydiyyata alınmış sənədlər üzrə məlumat;
  • aparılmış əməliyyatlar üzrə istənilən sənədin çap versiyasını asanlıqla əldə edə bilmə fürsəti. 

 

 

Alternate Text

Əmlakın idarə olunmasına nəzarət 1 klik qədər asanlaşdı.

“U&R Company” şirkəti 1C proqram təminatı platformasında şirkətin ümumi işini daha da asanlaşdırmaq, idarəetmə və əməliyyat uçotu üzrə işi tam avtomatlaşdırmaq və biznesə nəzarəti daha əlçatan etmək üçün bir çox imkanlar təmin edir.

Ümumiyyətlə, 1C proqramının üstünlükləri sırasında aşağıdakılar sadalana bilər:

  • Məlumatlara sürətli keçid;
  • Müştəri bazasına daimi nəzarət, onun mütəmadi tənzimlənə bilməsi;
  • Əmlakın idarə olunması və ona nəzarət;
  • Vaxt rejimini səmərəli tənzimləmə;
  • Satışa nəzarət, satış prosesinin sürətləndirilməsi;
  • Ümumi işin icrasının təhlili və qiymətləndirilməsi;
  • Biznesin cari vəziyyətinin doğru analiz olunması.     

 

Daşınmaz əmlakın idarə olunmasının avtomatlaşdırılması daşınmaz əmlak sahibləri, idarəetmə, investisiya və tikinti şirkətləri və s. üçün çox mühüm məsələdir. Bu vacib məqamları nəzərə alaraq URC 1C platformasında daşınmaz əmlakın idarə olunmasının avtomatlaşdırılması xidmətini təklif edir.

Bu tətbiqin köməyi ilə ofis üçün nəzərdə tutulmuş obyektlərdən tutmuş, mənzil, torpaq sahələri, villa, bağ evləri, anbarlar, dayanacaqlar və s.-ə qədər istənilən növ daşınmaz əmlakın icarəsi və satışı ilə bağlı biznes proseslərini optimallaşdırmaq və sürətləndirmək mümkün olacaq, eləcə də bütün hesablama və ödəniş əməliyyatlarına nəzarət daha da asanlaşacaqdır.

Bu metod naviqator-xəritə üzərindən 1 kliklə lazımi məlumatlara keçidi təmin edir. Xəritədə sizə aid daşınmaz əmlak növünün müxtəlif regionlar üzrə:

  • yerləşdiyi ərazini;
  • sahəsini;
  • reyestr nömrəsini;
  • istismara verilmə tarixini;
  • cari statusunu;
  • bazar dəyərini;
  • gəlirlilik əmsalını;
  • təmiri xərclərini;
  • amortizasiya xərclərini və s. görmək, izləmək mümkündür.

 

Əmlakın idarə olunmasını avtomatlaşdırmaqla nə əldə etmiş olacaqsınız:

  • Daşınmaz əmlak obyektlərinin vahid reyestri formalaşacaq; 
  • Satış və ya icarə ödənişlərinə, kommunal xidmətlər və s. üzrə uçota tam nəzarət olunacaq; 
  • Obyektlər kontekstində təhlil aparmaq mümkün olacaq;
  • Maliyyə axınları idarə ediləcək;
  • Aparılmış əməliyyatlar üzrə istənilən sənədin çap versiyasına keçid.
Alternate Text

HR monitorinq paneli artıq mobil cihazınızda.

İnsan resursları sahəsi 19-cu əsrdə Avropada formalaşmağa başlamış, sənaye inqilabı zamanı Robert Ouen (1771-1858) və Çarlz Babbicin (1791-1871) sadə ideyaları əsasında meydana gəlmişdir. Onlar bir təşkilatın uğuru işində insanların nə qədər həlledici rol oynadıqları qənaətinə gəlmişlər. Onların fikrincə, hər hansı bir təşkilat sağlam işçi qüvvəsi olmadan "ayaqda" dura bilməz.

İnsan resursları sahəsi xüsusi bir sahə kimi 20-ci əsrin əvvəllərində Frederik Uinslou Teylorun (1856-1915) təsiri ilə meydana çıxmışdır.

İnsan resurslarının idarə edilməsi - işəgötürənin strateji hədəflərə nail olması yolunda işçilərin əmək məhsuldarlığının artırılması məqsədini güdür. Bu sahə istənilən bir qurumun əsasını təşkil edir və elə bir həlledici sahə sayılır ki, onun təsiri ilə şirkət qurula da, məhv edilə də bilər.

Günümüzdə texnologiyanın inkişafı İnsan resursları sahəsinə də öz əhəmiyyətli təsirini göstərir. Texnologiyadan istifadə iş yerlərində məlumatı daha əlçatan edir, inzibati tapşırıqların həllinə ayrılmış vaxtı azaldır, şirkətlərə qlobal miqyasda fəaliyyət göstərməyə imkan verir və xərcləri azaldır. Proqramlar, xüsusilə də mobil cihazlarda dəstəklənən proqramlar müxtəlif sahələrdə bir çox əməliyyatları asanlaşdırır.

HR monitorinq proqram təminatının işlənib hazırlanması, üstəlik də mobil cihazlarda dəstəklənməsi, xüsusi əhəmiyyətə malikdir. Belə ki, masaüstü kompyuter və ya noutbuklar iş prosesinin ayrılmaz hissəsi olsa da, onlar daha çox maraq obyektinə çevrilmiş mobil cihazlarla müqayisədə geridə qalır.

Müasir dövrün insanı artıq öz smartfonu ilə bütün iş prosesini yaxından izləyə, onu idarə edə bilir. Mobil texnologiya, sözün həqiqi mənasında, həyatımızı öz təsiri altına alıb. Dünya əhalisinin 90%-dən çoxunun smartfonu var və bu cihazlar gün ərzində ən çox müraciət olunan cihazlardır.

Bu gün “U&R Company”nin təklif etdiyi yeni proqram təminatı insan resurslarına nəzarət işində rahatlıq, məhsuldarlıq, dəqiqlik, sürət imkanı yaradır. Təklif olunan, mobil cihazlar vasitəsilə istifadəsi mümkün olan bu proqram metodu HR ofisinə baş çəkmə, zəng etmə və ya e-poçt göndərmə məcburiyyətində qalmadan kadr heyəti üzrə məlumatları görməyə imkan verir. Bu, inanılmaz dərəcədə rahat, eyni zamanda, etiraf etmək lazımdır ki, alternativ HR metodlarından daha sürətli və daha dəqiqdir. Mobil cihazlarda dəstəklənə bilən xüsusi proqram təminatı istənilən məkandan istənilən zaman iş prosesinə, onun əsas daşıyıcı qüvvəsi olan kadr heyətinə daim nəzarəti təmin edir.

Sözü gedən HR Monitorinq idarəetmə paneli aşağıdakı məlumatları özündə cəmləyən kateqoriyalar üzrə qruplaşdırılıb: aylar üzrə işçi sayı (işə qəbul/işdən azad olunmalar), dövriyyə (əvvəlki dövrdə işdən azad olan işçilərin sayı və yaxud faizi), təhsil, keçirilmiş təlimlər, gross və net əmək haqqı, kompensasiya, yaş bölgüsü, qadın və kişi bölgüsü üzrə departmentdə say göstəricisi, dərəcə artımı, davamiyyət (işçi siyahısından istənilən bir işçi üzərinə klikləməklə ona aid fotonu əyani surətdə görmə, onun vəzifəsi, yer aldığı şöbə, işə qəbul tarixi, gündəlik olaraq işə gəlmə və getmə saatları, artıq işlənmiş saatlar (overtime), gecikmələr, xəstəlik və işdə iştirak etməmə halları, ezamiyyət, məzuniyyət günlərinin sayı və digər məlumatlara göz atma imkanı) və b.

Proqram təminatında məlumatlar həm siyahı, həm də diaqramlar şəklində görüntülənməkdədir. İdarəetmə panelinin üst hissəsindən lazımi tarixi “+” və “-” işarələrindən istifadə etməklə dəyişmək, “Yenilə” düyməsi ilə insan resursları departamenti üzrə yenilənən bütün məlumatları görmək, eyni zamanda, istəyə uyğun olaraq panel görüntüsünü və ya ordakı məlumatları tənzimləmək mümkündür.

Alternate Text

“URC”-nin “ADY Ekspress” üçün yeni layihəsi.

Vaqonları müşahidə naviqatoru

“Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin yeni struktur vahidi olan “ADY Ekspress” MMC Xəzər dənizi, Qara dəniz, Avropa, İran körfəzi, Mərkəzi Asiya və Uzaq Şərq regionlarının bütün sənayə sahələri üçün geniş həcmdə dəmir yolu daşımalarını həyata keçirir.  2021-ci ilin əvvəlindən bu günə qədər şirkət Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu vasitəsi ilə ümumilikdə 1767 vaqonda 108 534 ton yük nəql edib ki, bu göstərici həmin yol istifadəyə veriləndən bəri ən yüksəkdir.

“ADY Ekspress” MMC-nin böyük həcmli iş yükünü sistemləşdirmək məqsədilə “U and R company” bu dəfə də özünün yeni layihəsini ərsəyə gətirmişdir. “ADY Ekspress” üçün hazırlanmış proqram təminatı nəticəsində şirkət Azərbaycan və MDB ölkələri ərazisində dəmir yolu ilə yük daşımaları üzrə vaqon təminatını həyata keçirmə, iş prosesini tənzimləmə imkanı əldə etdi. Vaqonları müşahidə naviqatoru funksiyasını icra edən proqram təminatından istifadə etməklə müxtəlif növ (çən, izotermik, qapalı, platforma və b.) vaqonların marşrut sxemini izləmək, vaqonların sayını, onlardan neçəsinin yüklü və ya boş olduğunu, çıxış nöqtəsi, çıxış tarixi və vaxtlarını, yük növünü, yükün həcmini, keçdikləri əraziləri, daxil olduqları stansiyaları müəyyən etmək mümkündür.

Proqram təminatına naviqator-xəritə də əlavə olunmuşdur. Lazımi vaqonun üzərinə klikləməklə xəritə üzərindən həmin vaqonun hansı ölkə ərazisindəki hansı stansiyada (tarix/vaxt/yük həcmi göstərilməklə) olduğu görüntülənir. Bundan əlavə, proqram təminatı vaqonların texniki göstəriciləri – yürüş məsafəsi, həmin göstərici üzrə qalıqlar, vaqonların saz və ya nasaz vəziyyəti, təmirə ehtiyac xəbərdarlığı barədə mütəmadi olaraq yenilənən məlumatları da özündə cəmləyir.         

Proqram təminatının müxtəlif platformalar üzərindən istifadəsi mümkündür.