Alternate Text

Xəbərlər

Alternate Text

Uğurla tamamladığımız layihələr sırasına daha biri əlavə olundu

“U&R Company” daha bir uğurlu əməkdaşlığa imza atmışdır. Peşəkarlıq, davamlı təkmilləşmə və keyfiyyət dəyərlərinə əsaslanan “ADY Express” ilə həyata keçirilən layihə müvəffəqiyyətlə tamamlanmışdır.

1C sistemi üzərindən tətbiq edilmiş modullar:

️ Anbar və satınalmaların idarə edilməsi

️ Əsas vəsaitlərin idarə olunması

️ İstehsal

️ Satış əməliyyatları

️ Pul vəsaitləri əməliyyatları

️ Büdcə və nəzarət

️ Maliyyə və mühasibatlıq

️ Kadrlar və əmək haqqı hesablanması

️ Vergi əməliyyatları və www.e-taxes.gov saytı ilə inteqrasiya

️ Vaqon və yükdaşıma

️ Elektron sənəd dövriyyəsi

️ Mobil tətbiq

Qeyd edək ki, nəqliyyat və logistika sahəsində liderlərdən olan “ADY Express” ilə əməkdaşlıq ötən ilin əvvəllərində başlamış və sadalanan modulların tətbiqi prosesi bu ilin avqust ayında artıq dəstək mərhələsinə keçmişdir.

Alternate Text

Uğurla gerçəkləşdirilən daha bir əməkdaşlıq

“U&R Company”nin xidmətlərini uğurla təqdim etdiyi növbəti şirkət “MP Group” oldu. 

“MP Group” şirkəti üçün “U&R Company” tərəfindən həyata keçirilmiş xidmətlər: 

️ “1C: ERP” sisteminin tətbiqi

️ Daşınmaz əmlakın idarə edilməsi prosesinin avtomatlaşdırılması

️ Maliyyə və mühasibatlıq üzrə dəstəyin göstərilməsi

️ İnsan resurslarının idarə olunması ilə bağlı dəstəyin göstərilməsi

️ Texniki dəstəyin göstərilməsi

️ Yeni istəklərin icra edilməsi

Hazırda dəstək mərhələsində olan əməkdaşlıq ötən ilin sonlarında başlanılmış və sadalanan xidmətlərin həyata keçirilməsi prosesi bu ilin may ayında yekunlaşmışdır.

Alternate Text

TOPAZ “U&R Company”nin xidmətlərindən yararlanır

Yerli müəssisələrin təsərrüfat fəaliyyətində mühasibat uçotunun tətbiqi və yeni həllərin işlənib hazırlanması sahəsində ixtisaslaşmış “U&R Company”nin əməkdaşlıq etdiyi növbəti şirkət “TOPAZ” ticarət nişanı ilə tanınan “Caspiantech” QSC-dir.

“U&R Company” tərəfindən ölkənin ilk qanuni idman mərc oyunu operatoru olan “TOPAZ”a təqdim edilmiş xidmətlər:

️ “1C” proqram təminatında sənədlərin işlənməsi funksiyasının izahı

️ Maliyyə və mühasibatlıq üzrə dəstəyin göstərilməsi

️ İnsan resurslarının idarə olunması ilə bağlı dəstəyin göstərilməsi

️ Texniki dəstəyin göstərilməsi

️ Yeni istəklərin icra edilməsi

Qeyd edək ki, “U&R Company” və “TOPAZ” arasında əməkdaşlıq ötən ilin yanvar ayında başlanılmış və sadalanan xidmətlərin həyata keçirilməsi prosesi cari ilin iyul ayının sonlarında yekunlaşaraq, dəstək mərhələsinə keçmişdir.

“Caspiantech” QSC-nin ticarət nişanı olan “TOPAZ” 2011-ci ildə Azərbaycanda ilk və yeganə qanuni idman mərc oyunu operatoru kimi fəaliyyətə başlayıb. Hazırda bütün Azərbaycan üzrə “TOPAZ”-ın təxminən 500-ə yaxın eksklüziv satış agenti var.

Alternate Text

“U&R Company” tərəfindən yeni funksional xidmət

Yerli müəssisələrin təsərrüfat fəaliyyətində mühasibat uçotunun tətbiqi və yeni həllərin işlənib hazırlanması üzrə ixtisaslaşmış “U&R Company” tərəfindən işçi heyəti ilə funksional iş mühitinin formalaşdırılması üçün Şəxsi kabinet” portalı təqdim olunmuşdur.

Bu portal şirkət əməkdaşlarının insan resursları şöbəsi ilə elektron şəkildə qarşılıqlı əlaqəsi məqsədilə yaradılmış bir xidmətdir.

Mövcud 1C ERP proqram təminatı ilə inteqrasiya edilmiş portal, şirkətin işçi heyətinin strukturlaşmış şəkildə rahat idarə olunması, eləcə də əməkdaşların sözügedən sistemdən özlərinə aid məlumatları, sənədləri artıq vaxt sərf olunmadan əldə etməsi üçün imkanlar yaradır. 

Portal vasitəsilə əməkdaşlar əmək haqqı üzrə gəlirlər və tutulmalara nəzər yetirə, qalmış məzuniyyət günlərinə nəzarət edə, işə davamiyyət və şəxsi məlumatlardakı dəyişiklik haqqında insan resursları şöbəsini xəbərdar edə, şirkət daxili vakaniyalar barədə dərhəl məlumat ala və digər xidmətlərdən yararlana bilərlər.

“Şəxsi kabinet”in üstünlükləri:

️ Şirkət daxilində proseslərin sadələşdirilməsi

️ İşçi heyəti üçün gərəkli funksiyaların bir platformada cəmlənməsi

️ Əməkdaşların əmək haqqı, məzuniyyət və s. məlumatlarla bağlı dəyişiklikləri tez və rahat əldə etməsi

️ İşçi heyəti tərəfindən gələn sorğuların qısa zamanda qəbulu və cavablandırılması

️ İşəgötürənin imicinin yüksəlməsi

️ İşəgötürən və işçi arasında şəffaf ünsiyyət

️ API vasitəsilə istənilən ERP sistemi ilə inteqrasiya

"U&R Company" tərəfindən təqdim edilən “Şəxsi kabinet” portalı müəssisənizin iş prosesini daha yüksək səviyyəyə çatdıracaq.

Sizə nə lazım olduğunu yaxşı bilirik və həllərimizi buna uyğun təqdim edirik!
 

Alternate Text

Kapital bank ilə 1C inteqrasiya

⚡️ “U&R Company”-in tətbiq etdiyi 1C ERP proqram təminatında ölkənin qabaqcıl banklarından biri olan Kapital bank ilə artıq onlayn inteqrasiya imkanı yaradılmışdır.

Bəs 1C proqramı ilə inteqrasiya Nədir?

İnteqrasiyanın yaratdığı üstünlüklər:
✅ Real zamanda bank qalıqları haqqında məlumatın alınması
✅ Təhlükəsiz və rahat üsulla ölkədaxili və beynəlxalq köçürmələrin həyata keçirilməsi
✅ Bank çıxarışlarının avtomatik olaraq 1C proqramında əks olunması
✅ Ödəniş tapşırıqlarına istənilən təsdiq alqoritiminin əlavə edilməsi
✅ Əmək haqqı və biznes kart sifarişlərinin edilməsi
✅ Biznesin sürətli və vaxt itirmədən bir mərkəzdən idarə edilməsi

Yeniliklərdən xəbərdar olmaq üçün bizi izləməyə davam edin.

Əməkdaşlıq üçün :
📞 +994123100269
📩 [email protected]

Alternate Text

“URC” şirkəti “Bravo Supermarket” şəbəkəsi üçün Təchizatçı portalı sistemini tətbiq etdi

“Bravo” Supermarketlər şəbəkəsi artıq bu işdə professionallığına güvəndiyi “U&R Company” komandasını seçərək, mütəmadi olaraq yenilənən “Supplier Portal” (Təchizatçılar üzrə portal) proqram təminatından yararlanır.

Ümumiyyətlə, təchizatçılarla işləmək biznes üçün bahalı, vaxt aparan, yorucu və riskli işdir. Təchizatçı sayı çox olduqca təchizat zəncirinin idarəedilməsi üçün maliyyə departamenti heyətinin üzərinə - qeydiyyat, büdcə və mühasibat uçotunun tərtibindən tutmuş hesabat, texniki xidmət və normativ tələblərə uyğunlaşma məsələlərinə qədər böyük yük düşür. Təchizatçılarla əməkdaşlıq üçün elə bir intellektual portal qurulmalıdır ki, orada həm təchizatçılar əsas məlumatlarını saxlaya, gündəlik əməliyyatlarını icra edə bilsin, həm də birgə əməkdaşlıqdan maksimum fayda əldə edilsin.

Təklif olunan “Supplier Portal” proqram təminatı müəssisələrin fəaliyyət üsulunu daha səmərəli etməyə unikal imkanlar verir. Portal vasitəsilə hər bir təchizatçının özünəxidmət imkanı təmin edilir, yəni təchizatçılar öz məlumatlarını müstəqil şəkildə yeniləyə - öz hesab-fakturaları ilə bağlı bütün lazımi status yenilənmələrinə özləri daxil ola bilir, artıq bununla bağlı müəssisə üzərinə yük düşmür. Eyni zamanda, müəssisənin də bu məlumatları əvvəlki kimi nəzarətdə saxlama hüququ proqram təminatı vasitəsilə təmin olunur.

Bu, bütün tərəflər üçün iş yükünün minimuma endirilməsi ilə yanaşı, həm də məlumat dəqiqliyi və iş səmərəliliyi deməkdir.

Proqram təminatının texnoloji standart göstəricisi

Sistem istifadəçiləri və sistem məlumatlarının təhlükəsizliyinin təmini məqsədilə SQL Injection, Cross-site scripting, Cross-site Request Forgery və s. digər kənar müdaxilə üsullarına qarşı müvafiq tədbirlər görülür.

Proqram təminatı ilkin versiyada 400 nəfər istifadəçi üçün nəzərdə tutulur. Lakin bununla bağlı heç bir limitlənmə yoxdur. Ehtiyac olduğu təqdirdə, istifadəçi sayı artırıla bilər.

“Bravo” tərəfindən URC komandasına həvalə edilən tapşırıq üzrə görülmüş işlər:

  • Müəssisənin sifariş sənədi (Purchase order) və anbara qəbul məlumatlarının e-qaimələrlə əlaqələndirilmə prosesi avtomatlaşdırıldı.
  • Dublikat ödənişlər aradan qaldırıldı.
  • Müəssisənin informasiya, analitik və idarəetmə fəaliyyətinin səmərəliliyi optimallaşdırıldı.
  • Təchizatçılar tərəfindən e-qaimələrin kütləvi olaraq portal vasitəsi ilə avtomatik göndərilməsi təmin edildi.
  • Müəssisənin e-qaimə hesabatını formalaşdırmaq üçün mövcud fəaliyyət göstəriciləri və iş prosesi modeli avtomatlaşdırıldı.
Alternate Text

Elektron qaimə üçün vergilər sisteminə keçidə ehtiyac qalmadı

Rəqəmsallaşma dövründə artıq ənənəvi hesab-faktura əməliyyatları da texnologiyanın yeniliklərindən kənarda qalmamış, proses elektronlaşmışdır. 

Belə ki, AR Vergi Məcəlləsinə əsasən sahibkarlıq fəaliyyətini həyata keçirən hüquqi və fiziki şəxslər tərəfindən mal, iş və xidmətlər ilə əlaqədar sizə göndərilmiş elektron qaimələri artıq İnternet Vergi İdarəsi portalına daxil olmadan birbaşa, sadəcə bir proqram məhsulundan istifadə etməklə bazanıza yükləyə, uçotunu apara bilərsiniz.

Bu imkanı sizə “U and R Company” şirkəti tətbiq etdiyi ERP sistemi vasitəsilə təmin edir.

Elektron-qaimə sənədlərinin ERP sistemində avtomatik yüklənməsinin sizə konkret olaraq nə kimi əhəmiyyəti olacaqdır:

  • e-qaimə uçotu, öhdəlik sənədləri ilə məbləğ uzlaşmaları aparılacaq;

  • iş prosesində yarana biləcək mexaniki səhvlər öncədən aradan qaldırılacaq;

  • təkrar ödənişlərin qarşısı alınacaq;

  • vaxta qənaət;

  • sənəd arxivinə sürətli çıxış;

  • bir kliklə elektron qaimənin detallarına baxış və çap etmə imkanı təmin ediləcəkdir.

Bu üsulun tətbiqi elektron qaimələrin sistemə avtomatik yüklənməsi və uçotunun aparılması, ƏDV bəyannamələrinin hazırlanaraq göndərilməsi və e-qaimələrin əvəzləşdirilməsi işində son dərəcə əhəmiyyətli olacaqdır.

Alternate Text

Əkinə yararlı torpaq sahələrinin idarəetmə sistemi artıq naviqator-xəritə vasitəsilə tənzimlənir

Son zamanlar aqrar sahəyə dövlət tərəfindən böyük dəstək və aparılmış çoxsaylı aqrar islahatlar nəticəsində torpaq sahələri əkin dövriyyəsinə daha çox cəlb olunmuşdur. Əkinə yararlı torpaq sahələrinin geniş yayılması sahibkarlığın inkişafına səbəb olmuşdur.

Azərbaycanın kənd təsərrüfatında bitkiçilik heyvandarlığa nisbətən daha çox inkişafdadır. Kənd təsərrüfatı məhsullarının 61%-i bitkiçiliyin, 39%-i isə heyvandarlığın payına düşür.

Ölkənin kənd təsərrüfatı üzrə tam ixtisaslaşmış sahələri - pambıqçılıq, meyvəçilik, üzümçülük, tərəvəzçilik, tütünçülükdür. 

Kənd təsərrüfatında məhsuldarlığı, gəlirləri artırmaq, daha sürətli inkişafı təmin etmək məqsədilə bir sıra innovativ metodlardan istifadə olunmağa başlanmışdır. 

Əkin sahələrinin idarə edilməsi üzrə zəruri kartoqrafik məlumatların operativ təhlili üçün torpaq sahələrinin xəritələşdirilməsi və eyni zamanda da, rəqəmsallaşdırılmasına ehtiyac yaranır, bu da müvafiq proqram təminatı tələb edir. 

“U and R Company” şirkəti 1C proqram təminatı platformasında torpaq sahələri üzrə koordinatların relyef xəritəsi üzərindən müşahidəsi və nəzarəti işini daha əlçatan etmək məqsədilə bir çox imkanlar təklif edir.

URC-nin bu dəfə təklif etdiyi 1C proqram məhsulundan istifadə etməklə kənd təsərrüfatı təyinatlı torpaq sahələrinin uçot işini tam olaraq avtomatlaşdırmaq mümkündür. Prosesin avtomatlaşdırılması əkin sahələri üzrə məhsulların keyfiyyətinə nəzarəti gücləndirməyə, əsassız xərcləri aradan qaldırmağa, istehsal həcmini və əlbəttə ki, şirkətin ümumi mənfəətini artırmağa imkan verəcəkdir. 

1C proqramı üzrə tətbiq olunan bu metodun üstünlükləri nələrdir :

  • torpaq sahəsinin idarə olunması və ona nəzarət;
  • məlumatlara sürətli keçid;
  • məhsul bazasına daimi nəzarət;
  • vaxt rejimini səmərəli tənzimləmə;
  • ümumi işin icrasının təhlili və qiymətləndirilməsi;
  • biznesin cari vəziyyətinin doğru analiz olunması.      

Tətbiqin köməyi ilə kənd təsərrüfatı sahəsi üzrə fəaliyyətinizi sürətləndirə, aqrar sahə ilə bağlı həyata keçirdiyiniz bütün hesablama və ödəniş əməliyyatlarına nəzarəti asanlaşdıra bilərsiniz. Bəzən əmlak sahibinin əkin üçün satın almış olduğu bağ sahəsinin yerləşdiyi ərazi dövlət reyestrindən çıxarış sənədində göstərilmiş ərazi ilə üst-üstə düşmür. Məhz belə uyğunsuzluqları öncədən müəyyənləşdirib, lazımi tədbirlər görərək bu halların qarşısını almaq üçün bu proqram metodu çox əhəmiyyətlidir. Özündə peyk rejimi ilə görüntünü dəstəkləyən bu üsul ilə bənzər hallardan sığortalanmaq mümkündür.

Naviqator-xəritə üsulu ilə işləyən bu metod lazımi məlumatlara 1 kliklə keçidi təmin edir :

  • torpaq sahəsinin yerləşdiyi ərazi;
  • ümumi sahəsi;
  • suvarma sisteminin olub-olmaması;
  • ağac sahəsi üzrə göstərici;   
  • bazar dəyəri;
  • gəlirlilik, məhsuldarlıq əmsalı;
  • dövlət reyestrində qeydiyyata alınmış sənədlər üzrə məlumat;
  • aparılmış əməliyyatlar üzrə istənilən sənədin çap versiyasını asanlıqla əldə edə bilmə fürsəti. 

 

 

Alternate Text

Əmlakın idarə olunmasına nəzarət 1 klik qədər asanlaşdı

“U&R Company” şirkəti 1C proqram təminatı platformasında şirkətin ümumi işini daha da asanlaşdırmaq, idarəetmə və əməliyyat uçotu üzrə işi tam avtomatlaşdırmaq və biznesə nəzarəti daha əlçatan etmək üçün bir çox imkanlar təmin edir.

Ümumiyyətlə, 1C proqramının üstünlükləri sırasında aşağıdakılar sadalana bilər:

  • Məlumatlara sürətli keçid;
  • Müştəri bazasına daimi nəzarət, onun mütəmadi tənzimlənə bilməsi;
  • Əmlakın idarə olunması və ona nəzarət;
  • Vaxt rejimini səmərəli tənzimləmə;
  • Satışa nəzarət, satış prosesinin sürətləndirilməsi;
  • Ümumi işin icrasının təhlili və qiymətləndirilməsi;
  • Biznesin cari vəziyyətinin doğru analiz olunması.     

 

Daşınmaz əmlakın idarə olunmasının avtomatlaşdırılması daşınmaz əmlak sahibləri, idarəetmə, investisiya və tikinti şirkətləri və s. üçün çox mühüm məsələdir. Bu vacib məqamları nəzərə alaraq URC 1C platformasında daşınmaz əmlakın idarə olunmasının avtomatlaşdırılması xidmətini təklif edir.

Bu tətbiqin köməyi ilə ofis üçün nəzərdə tutulmuş obyektlərdən tutmuş, mənzil, torpaq sahələri, villa, bağ evləri, anbarlar, dayanacaqlar və s.-ə qədər istənilən növ daşınmaz əmlakın icarəsi və satışı ilə bağlı biznes proseslərini optimallaşdırmaq və sürətləndirmək mümkün olacaq, eləcə də bütün hesablama və ödəniş əməliyyatlarına nəzarət daha da asanlaşacaqdır.

Bu metod naviqator-xəritə üzərindən 1 kliklə lazımi məlumatlara keçidi təmin edir. Xəritədə sizə aid daşınmaz əmlak növünün müxtəlif regionlar üzrə:

  • yerləşdiyi ərazini;
  • sahəsini;
  • reyestr nömrəsini;
  • istismara verilmə tarixini;
  • cari statusunu;
  • bazar dəyərini;
  • gəlirlilik əmsalını;
  • təmiri xərclərini;
  • amortizasiya xərclərini və s. görmək, izləmək mümkündür.

 

Əmlakın idarə olunmasını avtomatlaşdırmaqla nə əldə etmiş olacaqsınız:

  • Daşınmaz əmlak obyektlərinin vahid reyestri formalaşacaq; 
  • Satış və ya icarə ödənişlərinə, kommunal xidmətlər və s. üzrə uçota tam nəzarət olunacaq; 
  • Obyektlər kontekstində təhlil aparmaq mümkün olacaq;
  • Maliyyə axınları idarə ediləcək;
  • Aparılmış əməliyyatlar üzrə istənilən sənədin çap versiyasına keçid.
Alternate Text

HR monitorinq paneli artıq mobil cihazınızda

İnsan resursları sahəsi 19-cu əsrdə Avropada formalaşmağa başlamış, sənaye inqilabı zamanı Robert Ouen (1771-1858) və Çarlz Babbicin (1791-1871) sadə ideyaları əsasında meydana gəlmişdir. Onlar bir təşkilatın uğuru işində insanların nə qədər həlledici rol oynadıqları qənaətinə gəlmişlər. Onların fikrincə, hər hansı bir təşkilat sağlam işçi qüvvəsi olmadan "ayaqda" dura bilməz.

İnsan resursları sahəsi xüsusi bir sahə kimi 20-ci əsrin əvvəllərində Frederik Uinslou Teylorun (1856-1915) təsiri ilə meydana çıxmışdır.

İnsan resurslarının idarə edilməsi - işəgötürənin strateji hədəflərə nail olması yolunda işçilərin əmək məhsuldarlığının artırılması məqsədini güdür. Bu sahə istənilən bir qurumun əsasını təşkil edir və elə bir həlledici sahə sayılır ki, onun təsiri ilə şirkət qurula da, məhv edilə də bilər.

Günümüzdə texnologiyanın inkişafı İnsan resursları sahəsinə də öz əhəmiyyətli təsirini göstərir. Texnologiyadan istifadə iş yerlərində məlumatı daha əlçatan edir, inzibati tapşırıqların həllinə ayrılmış vaxtı azaldır, şirkətlərə qlobal miqyasda fəaliyyət göstərməyə imkan verir və xərcləri azaldır. Proqramlar, xüsusilə də mobil cihazlarda dəstəklənən proqramlar müxtəlif sahələrdə bir çox əməliyyatları asanlaşdırır.

HR monitorinq proqram təminatının işlənib hazırlanması, üstəlik də mobil cihazlarda dəstəklənməsi, xüsusi əhəmiyyətə malikdir. Belə ki, masaüstü kompyuter və ya noutbuklar iş prosesinin ayrılmaz hissəsi olsa da, onlar daha çox maraq obyektinə çevrilmiş mobil cihazlarla müqayisədə geridə qalır.

Müasir dövrün insanı artıq öz smartfonu ilə bütün iş prosesini yaxından izləyə, onu idarə edə bilir. Mobil texnologiya, sözün həqiqi mənasında, həyatımızı öz təsiri altına alıb. Dünya əhalisinin 90%-dən çoxunun smartfonu var və bu cihazlar gün ərzində ən çox müraciət olunan cihazlardır.

Bu gün “U&R Company”nin təklif etdiyi yeni proqram təminatı insan resurslarına nəzarət işində rahatlıq, məhsuldarlıq, dəqiqlik, sürət imkanı yaradır. Təklif olunan, mobil cihazlar vasitəsilə istifadəsi mümkün olan bu proqram metodu HR ofisinə baş çəkmə, zəng etmə və ya e-poçt göndərmə məcburiyyətində qalmadan kadr heyəti üzrə məlumatları görməyə imkan verir. Bu, inanılmaz dərəcədə rahat, eyni zamanda, etiraf etmək lazımdır ki, alternativ HR metodlarından daha sürətli və daha dəqiqdir. Mobil cihazlarda dəstəklənə bilən xüsusi proqram təminatı istənilən məkandan istənilən zaman iş prosesinə, onun əsas daşıyıcı qüvvəsi olan kadr heyətinə daim nəzarəti təmin edir.

Sözü gedən HR Monitorinq idarəetmə paneli aşağıdakı məlumatları özündə cəmləyən kateqoriyalar üzrə qruplaşdırılıb: aylar üzrə işçi sayı (işə qəbul/işdən azad olunmalar), dövriyyə (əvvəlki dövrdə işdən azad olan işçilərin sayı və yaxud faizi), təhsil, keçirilmiş təlimlər, gross və net əmək haqqı, kompensasiya, yaş bölgüsü, qadın və kişi bölgüsü üzrə departmentdə say göstəricisi, dərəcə artımı, davamiyyət (işçi siyahısından istənilən bir işçi üzərinə klikləməklə ona aid fotonu əyani surətdə görmə, onun vəzifəsi, yer aldığı şöbə, işə qəbul tarixi, gündəlik olaraq işə gəlmə və getmə saatları, artıq işlənmiş saatlar (overtime), gecikmələr, xəstəlik və işdə iştirak etməmə halları, ezamiyyət, məzuniyyət günlərinin sayı və digər məlumatlara göz atma imkanı) və b.

Proqram təminatında məlumatlar həm siyahı, həm də diaqramlar şəklində görüntülənməkdədir. İdarəetmə panelinin üst hissəsindən lazımi tarixi “+” və “-” işarələrindən istifadə etməklə dəyişmək, “Yenilə” düyməsi ilə insan resursları departamenti üzrə yenilənən bütün məlumatları görmək, eyni zamanda, istəyə uyğun olaraq panel görüntüsünü və ya ordakı məlumatları tənzimləmək mümkündür.

Alternate Text

“URC”nin “ADY Ekspress” üçün yeni layihəsi

Vaqonları müşahidə naviqatoru

“Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin yeni struktur vahidi olan “ADY Ekspress” MMC Xəzər dənizi, Qara dəniz, Avropa, İran körfəzi, Mərkəzi Asiya və Uzaq Şərq regionlarının bütün sənayə sahələri üçün geniş həcmdə dəmir yolu daşımalarını həyata keçirir.  2021-ci ilin əvvəlindən bu günə qədər şirkət Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu vasitəsi ilə ümumilikdə 1767 vaqonda 108 534 ton yük nəql edib ki, bu göstərici həmin yol istifadəyə veriləndən bəri ən yüksəkdir.

“ADY Ekspress” MMC-nin böyük həcmli iş yükünü sistemləşdirmək məqsədilə “U and R company” bu dəfə də özünün yeni layihəsini ərsəyə gətirmişdir. “ADY Ekspress” üçün hazırlanmış proqram təminatı nəticəsində şirkət Azərbaycan və MDB ölkələri ərazisində dəmir yolu ilə yük daşımaları üzrə vaqon təminatını həyata keçirmə, iş prosesini tənzimləmə imkanı əldə etdi. Vaqonları müşahidə naviqatoru funksiyasını icra edən proqram təminatından istifadə etməklə müxtəlif növ (çən, izotermik, qapalı, platforma və b.) vaqonların marşrut sxemini izləmək, vaqonların sayını, onlardan neçəsinin yüklü və ya boş olduğunu, çıxış nöqtəsi, çıxış tarixi və vaxtlarını, yük növünü, yükün həcmini, keçdikləri əraziləri, daxil olduqları stansiyaları müəyyən etmək mümkündür.

Proqram təminatına naviqator-xəritə də əlavə olunmuşdur. Lazımi vaqonun üzərinə klikləməklə xəritə üzərindən həmin vaqonun hansı ölkə ərazisindəki hansı stansiyada (tarix/vaxt/yük həcmi göstərilməklə) olduğu görüntülənir. Bundan əlavə, proqram təminatı vaqonların texniki göstəriciləri – yürüş məsafəsi, həmin göstərici üzrə qalıqlar, vaqonların saz və ya nasaz vəziyyəti, təmirə ehtiyac xəbərdarlığı barədə mütəmadi olaraq yenilənən məlumatları da özündə cəmləyir.         

Proqram təminatının müxtəlif platformalar üzərindən istifadəsi mümkündür.